Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo :: The Rain - İnanmıyorum Savaş Sana

  • foreverrock77 • 8 Mart 2005 00:00 • #601217
    Paylaşımda özgürlük düşünceniz hoşuma gitti. ODTÜ'de öğrenciyken stadyumda bir konserinizi izlemiştim. Sahne performansınız gerçekten çok iyiydi. Demoda "İnanmıyorum Savaş Sana" ve "Yapayalnızı" çok tuttum. Özellikle şarkıların alt yapısı için emek harcandığı belli. Demoyu nerede kaydettiniz?
Bu konunun tüm mesajları