Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo :: The Rain - İnanmıyorum Savaş Sana

  • sdqantaris • 13 Mart 2005 00:00 • #601219
    Ya memleketimi çok seviyorum. Ne varsa Ankara'da var demek istiyorum lüzumsuz bir pozitif mikro milliyetçilikle. Şakası bir yana Ankara'dan böyle bir grup çıktığı için (bilmiyordum bu kadar eski olmasına rağmen) mutluyum. Profesyonelliğe yönelmiş müzik, eleştrim yok. Elbette zaman içerisinde de çok daha iyi olacaklar belli. Geleceğe umutla baktım biraz daha son dinlediğim bir kaç grupla. İyi çalışmalar.

    Saygı, sevgi.

    Onur
Bu konunun tüm mesajları