Yorumun için çok teşekkürler Onur. Aslında profesyonelliğe yönelmek konusunda çok istekli olamıyoruz. Çünkü işin o kısmı (albüm, vs.) gerçekten çok ayrı bir vakit ve özveri istiyor. Ayrıca bir sürü de taviz... Profesyonellik konusunu sadece doğru ve iyi bir teklif alırsak düşüneceğiz diye bir karar aldık aslında. Yani olursa ne ala, olmazsa can sağlığı...