OVERKİLL yazıyo lan yanlış görmüyorum
gitmezsem bilinki ölmüşümdür:) ah bidakka galida heyecandan ölüyorum hayır kalbim mi tem posu durmuyo
giderek artıyo napıcam doktor.... sakinleştirici....
aha Slayer di o ya ne diyo ciddi mi Bekçi beni mıncıkla lütfen
ahhhhhh nedi lan buuu aahhhh kanşekerim....