Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul Rock Republic Open Air Festival :: Overkill & Slayer & In Flames

  • MMertt • 13 Mart 2005 00:00 • #601381
    gitmeyen delıdır DELI bu kadar yanı!!!
  • Rothen • 13 Mart 2005 00:00 • #601382
    Metatars olarak konserde olacağız....
  • Zebani666 • 13 Mart 2005 00:00 • #601383
    geliyoooorum slayer......
  • Raelana • 14 Mart 2005 00:00 • #601384
    In flames mı? düşüp bayılmak istiyorummm.. Tam da jester race çalarken okunacak haberdi!!
  • r6s • 14 Mart 2005 00:00 • #601385
    breh breh brehhhh vay beeeee
  • r6s • 14 Mart 2005 00:00 • #601386
    demek ölmeden bunuda görecektik helal olsun beeee
  • shrine • 14 Mart 2005 00:00 • #601387
    süper kadro yaaa bu günleridemi görecektik
  • onsky • 14 Mart 2005 00:00 • #601388
    ozaman Rock the Nations a Iron Maiden gelsin,haa bunuda söölettiniz valla...
  • MYTHSOUL • 14 Mart 2005 00:00 • #601389
    yalan olur gibi geliyoda hadi bekleyip görelim gelicekler mi?
  • Ktulu • 14 Mart 2005 00:00 • #601390
    Sağlam gruplar. Özellikle Slayer ve In Flames eskilerden çalarlarsa şu ana kadar Türkiye'nin gördüğü en sağlam metal konseri olucak demektir. Overkill'e zaten diycek bişey yok. Adamların ölüsü yeter.