-
gitmeyen delıdır DELI bu kadar yanı!!!
-
Metatars olarak konserde olacağız....
-
geliyoooorum slayer......
-
In flames mı? düşüp bayılmak istiyorummm.. Tam da jester race çalarken okunacak haberdi!!
-
breh breh brehhhh vay beeeee
-
demek ölmeden bunuda görecektik helal olsun beeee
-
süper kadro yaaa bu günleridemi görecektik
-
ozaman Rock the Nations a Iron Maiden gelsin,haa bunuda söölettiniz valla...
-
yalan olur gibi geliyoda hadi bekleyip görelim gelicekler mi?
-
Sağlam gruplar. Özellikle Slayer ve In Flames eskilerden çalarlarsa şu ana kadar Türkiye'nin gördüğü en sağlam metal konseri olucak demektir. Overkill'e zaten diycek bişey yok. Adamların ölüsü yeter.