-
cok guzel olacak. umarim o kic kadar mekanda birbirimizi ezip, gotgote yatmak zorunda kalmayiz..
-
SlayeR netleşmezse yani gelmezse o festival yalan olur tümüyle..
-
ya hakkaten alan gözümün önüne geliyo da barışarockta yüzlerce insan çadırında yiyişiyo olmasına rağmen çok kalabalıktı bunda da öyle olursa nolur bilemem...hadi o normal çaplarda ama bu dünya çapında ve 2tane zamanın en iyisi thrasher geliyor!!!pogo yapcak kadar alan olsun da gerisi yalan gerçi:)
-
Hocam Çok Para Be....
Gidecezmi bakalım...:)))
-
abi hiç kaçar mı sLayer-in fLames falan bi daha geLmes bunnar eLimize geçmişken bu fırsat değerLendirmek Lazım
-
lanet olsun kız arkadaşım olsa bi tane gidecem ama yok ;( tek gidecek kızlara duyrulur şu an 2 tane 0km de arkadaşım var orginall ler daha delikanlı metalcilerdir bana güvenin msn den ulaşabilirsiniz bize
[email protected] [email protected]
-
sanırım hayallerim gercek oldu
-
biletler dağıtılmış sanırım!!!ve kombine bilet sahipleri fest alanından dışarı çıkabilceklermiş ki bu gerçekten süper bi olay...
bu arada burası iyice blue jeanin arka sayfalarına dönmüş!!!
-
simdi slayer, in flmaes, overkill ayni festivalde, hem de istanbul'da.. o zaman oraya gidip tapinicaz öyle mi :P?? ;)... kaçmaz.. ama daa uzuc olsaymis biletler keske..
kafa sallanasi, cosulasi....
-
Slayer Geliyorsa Gitmek Farz,
In Flames Geliyorsa Gitmek Allahın Emri...