Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul Rock Republic Open Air Festival :: Overkill & Slayer & In Flames

  • bitliturist • 7 Nisan 2005 00:00 • #601462
    cok guzel olacak. umarim o kic kadar mekanda birbirimizi ezip, gotgote yatmak zorunda kalmayiz..
  • IamaguitaR • 7 Nisan 2005 00:00 • #601463
    SlayeR netleşmezse yani gelmezse o festival yalan olur tümüyle..
  • ragnarok666 • 7 Nisan 2005 00:00 • #601464
    ya hakkaten alan gözümün önüne geliyo da barışarockta yüzlerce insan çadırında yiyişiyo olmasına rağmen çok kalabalıktı bunda da öyle olursa nolur bilemem...hadi o normal çaplarda ama bu dünya çapında ve 2tane zamanın en iyisi thrasher geliyor!!!pogo yapcak kadar alan olsun da gerisi yalan gerçi:)
  • System666 • 8 Nisan 2005 00:00 • #601465
    Hocam Çok Para Be....
    Gidecezmi bakalım...:)))
  • schuLdiner • 8 Nisan 2005 00:00 • #601466
    abi hiç kaçar mı sLayer-in fLames falan bi daha geLmes bunnar eLimize geçmişken bu fırsat değerLendirmek Lazım
  • rockdj666 • 15 Nisan 2005 00:00 • #601467
    lanet olsun kız arkadaşım olsa bi tane gidecem ama yok ;( tek gidecek kızlara duyrulur şu an 2 tane 0km de arkadaşım var orginall ler daha delikanlı metalcilerdir bana güvenin msn den ulaşabilirsiniz bize [email protected] [email protected]
  • pc_kopat • 16 Nisan 2005 00:00 • #601468
    sanırım hayallerim gercek oldu
  • ragnarok666 • 17 Nisan 2005 00:00 • #601469
    biletler dağıtılmış sanırım!!!ve kombine bilet sahipleri fest alanından dışarı çıkabilceklermiş ki bu gerçekten süper bi olay...
    bu arada burası iyice blue jeanin arka sayfalarına dönmüş!!!
  • JaNsU • 18 Nisan 2005 00:00 • #601470
    simdi slayer, in flmaes, overkill ayni festivalde, hem de istanbul'da.. o zaman oraya gidip tapinicaz öyle mi :P?? ;)... kaçmaz.. ama daa uzuc olsaymis biletler keske..
    kafa sallanasi, cosulasi....
  • Larz • 22 Nisan 2005 00:00 • #601472
    Slayer Geliyorsa Gitmek Farz,
    In Flames Geliyorsa Gitmek Allahın Emri...