Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul Rock Republic Open Air Festival :: Overkill & Slayer & In Flames

  • LunaticBassist • 6 Mayıs 2005 00:00 • #601483
    Arkadaslar,
    Biletler 78YTL olmus Kizilay Dost Kitabevinde. Digerlerini bilmiyorum
  • LunaticBassist • 6 Mayıs 2005 00:00 • #601484
    Hayri Plak'ta hala 70milyon kacirmayin :)

    off ya arkadaslar resmi olarakta teyyit ettirdim

    18 YAS SINIRI YOK
  • eternityblack • 17 Mayıs 2005 00:00 • #601485
    ARKADAŞLAR ROCK REPUBLİC FESTİVALİNDE TÜRKİYEDE NU-METALLE SOLUK ALDIRA BİLECEK OLAN. =======PİCKPOCKET ====== GRUBUNU İYİ DİNLEYİN......... PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ.. ......... 2003 EFES DARK ROCXY MÜZİK FESTİVALİNDE BİRİCİ OLAN GURUPTUR.......
  • türk • 28 Mayıs 2005 00:00 • #601487
    10.000YTL olsun gene gıderım gene gıderım gene gıderım.
  • baranthalas • 29 Mayıs 2005 00:00 • #601488
    pick pocket dinlemeyin hatta mümkünse sahneden indirin
  • eternityblack • 8 Haziran 2005 00:00 • #601489
    nerde dinledin dostum onlarıda yorum yapabiliyorsun
    onlar hakkında rocxy dekilerden daha iyimi anlıyosun müzikten
  • Larz • 14 Haziran 2005 00:00 • #601490
    Sadece In Flames için gidiyorum. Arada Slayer i de göreceğim.
  • misjudge • 21 Haziran 2005 00:00 • #601491
    yaaaa bende gelmek istiyoruummmmm!! ama istanbul a nassi gelcem!!! ewden mi kacsam acaba baska yolu yok kacmaz bu festival yaa!!! niye agustos ta yapilmiyoki yaniiii?? aahhhhhhh
    :((((
  • FranticDrummer • 22 Haziran 2005 00:00 • #601492
    Overkill için gidiyorum.Adamlar sahneyi yakıp inicekler aşağı.Blitzin o sıradışı sesini dinlemeden gitmemeliyim bu dünyadan.Bİrde işalla Devil By The Tail şarkısını söylerler.Coma yı zaten demiyorum.Onu kesin çalarlar....... COMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  • PaRaZi_t • 28 Haziran 2005 00:00 • #601493
    Biletix'te yaş sınırı belirtilmiş, eğer doğruysa çok fazla bilet elde patlayacak...Konu hakkında bilgisi olan var mı?