Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul Rock Republic Open Air Festival :: Overkill & Slayer & In Flames

  • Infusion • 24 Nisan 2005 00:00 • #601473
    kaçmaz yaa..
    70 YTL feda olsun hepsine..
  • da hui • 24 Nisan 2005 00:00 • #601474
    sırf in flames için bile gidilir, kaldı ki sırf in flames filan değill! saygı duydum, hoş organizasyon:)
  • baranthalas • 24 Nisan 2005 00:00 • #601475
    daha bunada bilet almam gerek..110 milyon tutuyo iki festivalin bileti..parasızlıktan sıyırıcam ya slayer megadeth zakk wylde ve in flames i 110 milyona görmek..e-5 e mi çıksam acaba
  • ragnarok666 • 27 Nisan 2005 00:00 • #601476
    festivale DARK AGE yerine başka bi grup eklenmiş ama garip olan ismini hatırlayamadım siteye de bakmak zor geldi isteyen merak eden baksın ama ben tanımam etmem o grubu...tanıyan çıkarsa da tanıtırsa memnun olurum açıkçası necidir amcalar??
  • then thou • 28 Nisan 2005 00:00 • #601477
    Ya abiler ablalar tamam mükemmel organizasyon da ilk 1000 bilet 70 milyon diyo.. Sonrası noolcak beni bilgilendirin... : )
  • Infusion • 28 Nisan 2005 00:00 • #601478
    -Rock Republic Oper Air Festival bilet türleri:

    -16 Mayıs 2005 tarihine kadar, kamping dahil 3 günlük kombine bilet 70.-YTL
    -17 Mayıs tarihinden itibaren 3 günlük kombine biletler 80.-YTL olacaktır.
    -Günlük biletler 50.-YTL'dir.
    -Son gün kombine bilet 100.-YTL, günlük bilet 60.-YTL olacaktır.


    http://www.rockrepublic.org
  • Infusion • 28 Nisan 2005 00:00 • #601479
    01.07.2005

    Over Kill
    Kronik
    Catafalque
    Metaroth
    Courtyard
    Abraxas

    02.07.2005

    Slayer
    To Die For
    Alev
    10 Fold B-Low
    Mourning Caress
    False in Truth
    Crossfire
    Affliction
    Uck Grind
    Episode 13

    03.07.2005

    In Flames
    Doro
    Sick of it All
    Cenotaph
    Soul Sacrifice
    Joke for a While
    Self Torture
    Pick Pocket
    Lil
  • then thou • 29 Nisan 2005 00:00 • #601480
    bilgiler için teşekkürler.çok işime yaradı.bol metalli günler hepinize....rockrepublic te görüşmek üzere....
  • DruieL • 5 Mayıs 2005 00:00 • #601481
    in flames,slayer,overkill in yanında sick of it all da var..coşulası diyosanız zaten bir sürü grup var :)
    ayrıca doro pesch..geçen sene göremedik bu sene görecez inşalla kadını,pek heycanlı :P
    neyse zaten bi tek bu festivale gidilmiyo,ben koyuyorum biriktirdiğim paracıklarımı bi kenara :P
    hade bakalım hayırlısı
  • LunaticBassist • 6 Mayıs 2005 00:00 • #601482
    TUTMAYIN ULANNN yasta yok OLEYYYYYYYY gidiyorum acin onumu lunaticbassist geliyo

    INFLAAAAAAAAAAAAAAAAMES

    oleeeeeeeeeey HURAAA gidiyorum kampa nerdesin kanka kuzen hadi toparlanin !!!