Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul Rock Republic Open Air Festival :: Overkill & Slayer & In Flames

  • ragnarok666 • 6 Nisan 2005 00:00 • #601451
    hayır ilk 1000bilet 78ytl diye açıklandı ama sonra sanırım 70e indirildi...sonradan daha çıkcaktır ya da yine 78yaparlar satışlar iyi olmazsa...artık buna da gitmeyen bence metalciyim ben demesin!!!
    biri sormuş 3.gün grupları:
    LIL
    Pickpocket
    Self Torture
    Affliction
    Soul sacrifice
    Cenotaph
    Sick of it all
    DORO
    IN FLAMES...Türk gruplar açısından en iyi gün 3.gün kesinlikle...
  • Mr R • 6 Nisan 2005 00:00 • #601453
    Bir heyecan bastı Rock İstanbula da megadeth gelecek gerçi ama SLayer + Over kill + in flames kaçmaz. Ayrıca Alt gruplar daha iyi özellikle ankaralı grup Self Torture ve daha ucuz.
  • X-LoMBaRDo • 7 Nisan 2005 00:00 • #601454
    kimlerin hangi gün çıkacağı belli mi? bilen varsa yazabilirmi arkadaşlar?
  • hk_guitar • 7 Nisan 2005 00:00 • #601455
    süper ın flames geliyo daha ne olsun......
  • X-LoMBaRDo • 7 Nisan 2005 00:00 • #601456
    daha slayer olsun,overkill olsun..:)
    oldu da! dimi?

    Meae-Burak

    SLAYERR..
  • hk_guitar • 7 Nisan 2005 00:00 • #601457
    IN FLAMESSSSSSSSSSS............
  • X-LoMBaRDo • 7 Nisan 2005 00:00 • #601458
    SLAYERRRRRRRRRRR...
  • cyn • 7 Nisan 2005 00:00 • #601459
    1-2-3 temmuz tarihlerinde istanbulu sevdigimiz gavurca sarkilarin isgal etmesi ile sevindirik olacagimiz konserler.dt ile cakismasi pek guzel olmadi.es zamanda farkli konserlere gidilmesi olasi oldugundan sevgiliyi cileden cikartacak konserler ayrica.cikista bulusup corba icmek lazim.
  • FranticDrummer • 7 Nisan 2005 00:00 • #601460
    Gitmeyen Fatih Ürek :-)
  • darkcurse83 • 7 Nisan 2005 00:00 • #601461
    In flames geliyooooooooorrrrrrr daha ne olsun bunuda dusunmemek lazım gidiim mi gitmiiim mi diye herkesi cehennemde gormek istiyorum..........