Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul Rock Republic Open Air Festival :: Overkill & Slayer & In Flames

  • _apeiron_ • 14 Mart 2005 00:00 • #601391
    ssssssllllllllllllaaaaaaaaaaaaayyyyyyeeeeeeerrrrrrrrr ölümüne ordayım
  • _apeiron_ • 14 Mart 2005 00:00 • #601392
    BİRAZ SALLAMA HABER GİBİ GELDİ AMA BAKACAZ ama eger dogruysa gitmeyenin ...
  • gizem_cobain • 14 Mart 2005 00:00 • #601393
    bıqtım bıqtım bıqtım hüleeeeyyyynnnn hep istanbul yaaaaaaaa hep istanbul...aaaah in flames aaaahhhh.....!!
  • GaRaJ Bekçisi • 14 Mart 2005 00:00 • #601394
    En azından Overkill gelmekle ilgili bir plan yapmış gibi.

    Overkill resmi sitesi "Tour Dates" bölümü:
    http://wreckingcrew.com/crew/wrap3.php?file=tourDates.htm&opt=0

    Diğer iki grubun resmi sitelerinde o tarihteki turne bilgileriyle ilgili bir veri yok.
  • FlashRoyal • 14 Mart 2005 00:00 • #601395
    şimdiden sıkı çalışmaya başlayıp kondisyon yapmak lazım.
  • slip_kNoT • 14 Mart 2005 00:00 • #601396
    Yaa In Flames'e kaç kere geliyo geliyo dediler sora ertelendi diyolar...bence yine böyle olcak!ama gelirse Dream's Machine ailesi olarak mutlaka ordayız!keşke Overkill yerine Dark Tranquillity gelseydi yaa nese...
  • Orion_013 • 14 Mart 2005 00:00 • #601397
    gercekten tek kelimeyle muhtesem...
  • punky • 14 Mart 2005 00:00 • #601398
    Arkadaşlar rüya bu galiba........ Bu ne demek ya. Cidden gözlerim yaşardı ya. Tüylerim diken diken durumda şu an. Kelime bulamıyorum söyliycek yılın organizasyonu bu olucak. İnşallah çoğu organizasyon gibi iptal olmaz.
  • wreath • 14 Mart 2005 00:00 • #601399
    diyecek tek birşey var allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! INFLAMES GELİYO LAN :D
  • cavalera_max • 14 Mart 2005 00:00 • #601400
    Haftaya sepultura dayız ve ardından böyle bi organizasyon abi noluyo bu memlekete :)) hastasıyım SLAYER ın kaçmaz valla...