Yaa In Flames'e kaç kere geliyo geliyo dediler sora ertelendi diyolar...bence yine böyle olcak!ama gelirse Dream's Machine ailesi olarak mutlaka ordayız!keşke Overkill yerine Dark Tranquillity gelseydi yaa nese...
Arkadaşlar rüya bu galiba........ Bu ne demek ya. Cidden gözlerim yaşardı ya. Tüylerim diken diken durumda şu an. Kelime bulamıyorum söyliycek yılın organizasyonu bu olucak. İnşallah çoğu organizasyon gibi iptal olmaz.