Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul Rock Republic Open Air Festival :: Overkill & Slayer & In Flames

  • grungy • 15 Mart 2005 00:00 • #601411
    rtn de sentenced sahneden inince bilincsiz zavalli yeni yetmeler udo yu izlememisti. buyuk ihtimalle slayer ve in flames konserleri bitince de cogu zavallinin gidecegi bir konser olacak.. isime gelir.
  • A_C • 15 Mart 2005 00:00 • #601412
    Vay be memleket ne hale gelmiş be...Overkıll ve slayer aynı anda hee...
  • STERN • 15 Mart 2005 00:00 • #601413
    kopuş ki ne kopuş benim için mezuniyet hediyesi olarak daha ne olabilir ki in FLAMES...............................
  • PoSSeSSeD • 15 Mart 2005 00:00 • #601414
    ule ule ne oliyi la böyle ne gadar gurip varsa geliyi hayra yörmeli herhal
  • cc_baran • 15 Mart 2005 00:00 • #601415
    - Karmaşık duygular içerisindeyim Benjamin. İkiyle ikiyi toplayıp beş bulmaya çalışan bir maymun kadar asil, göklerde süzülen bir kurbağa kadar hürüm, tabi tabi öyleyim Benjamin.

    - Aman Cevat Efendimiz, metin olunuz, aklınıza mukayyet olunuz, sukunete teşrif ediniz.

    - Defol Benjamin, sana itimadım kalmadı artık, In Flames diyor Slayer diyor Overkill diyor, tabi tabi kalmadı.
  • SelyErquin • 16 Mart 2005 00:00 • #601416
    kesinlikle son yıllara dam diye damgasını vuracak bi organizasyon!
    SLAYER-OVER KILL-IN FLAMES (!)
    rüyamda görsem uyandığımda intihar ederdim... ya da uyanamazdım:)))
    gerçekten hala inanabilmiş değilim...
    bu müthiş bi gelişme... darısı cannibal'ın başına :)
  • tRUEgrul • 16 Mart 2005 00:00 • #601417
    Yapılacak olan festivale 'Soul Sacrifice , Crossfire , Affliction, Alev, Pickpocket,Failse in Truth , Lil' gruplarının katılması kesinleşmiştir.Ayrıca Hypocrisy , Orphaned Land gruplarıyla görüşmeler sürmektedir.Basılacak olan ilk 1000 adet biletin fiyatı 70 YTL'dır.
  • Bayan Ariza • 16 Mart 2005 00:00 • #601418
    oho süperrr haber. slayer'i da, overkill'i daha önce canli olarak izleme sansim oldu. ama in flames'i cok istiyodum.
  • starforsaken • 16 Mart 2005 00:00 • #601419
    Alevde yanıcazzz in flames
  • dreamshadow • 16 Mart 2005 00:00 • #601420
    lanet olasıca pis metalci geçinenler size bu konserde yer yoookkkkkk SSSSSSSLLLLLLLLLAAAYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRR haha katliaayaaammm