Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul Rock Republic Open Air Festival :: Overkill & Slayer & In Flames

  • Darkened • 13 Mart 2005 00:00 • #601371
    yok artık dedirten bir organizasyon...
  • killing fields • 13 Mart 2005 00:00 • #601372
    adeta şok olmuş durumdayım!!!
    SLAYER+OVERKİLL+IN FLAMES ne demek ya!
    kimbilir nasıl bi organizasyon olur diye düsündüm kafam acıdı serefsizim...
  • ARWENROSE • 13 Mart 2005 00:00 • #601373
    OLMAZ OLAMAZ ın flames delirtir
  • spawnofsatan66 • 13 Mart 2005 00:00 • #601374
    SLAYEEER!!! arkadaşlar süper bi organizasyon bu! evet yeniden sıkı bi headbang yapma zamanı gelmişti... peki o zaman mekanda görüşürüz;)
  • feelgood • 13 Mart 2005 00:00 • #601375
    süper gaz ötesi psikopat bir festival olacak gelmeyen kaybedendir kesinlikle!!!
  • witchking • 13 Mart 2005 00:00 • #601376
    bakalım bu organisazyona karşı ROCK THE NATIONS da neler olacakk!!!
  • metal_ruh • 13 Mart 2005 00:00 • #601377
    hahaha yanlış görüyorum herhalde,dur bi bida bakim..
    AA!! aman allahım doğru görmüşümm :)))))
  • ORCUS • 13 Mart 2005 00:00 • #601378
    Türkiye de bir devirmdir bu arkadaşlar!
    Bu konsere gelmeyen doptur!! :)
  • necroshine • 13 Mart 2005 00:00 • #601379
    tek kelime gelmeyen toptur!!!
  • Samefaults • 13 Mart 2005 00:00 • #601380
    gidelim bakalım da görelim in flames ne kadar daha şebekleşmiş.heralde eski şarkılarından çalarlar eşek diillerse