Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul Rock Republic Open Air Festival :: Overkill & Slayer & In Flames

  • anathema_1990 • 6 Nisan 2005 00:00 • #601441
    tek gunluk bilet satılmıyo mu acaba?
  • ragnarok666 • 6 Nisan 2005 00:00 • #601442
    şu gelsin bu gelsin demeyin artık çünkü line-up kapandı...sanırım 25grup var toplamda liste tam olarak şöyle:

    slayer!!!
    in flames!!!
    over kill
    doro
    to/die/for
    alev
    sick of it all
    cenotaph
    kronik
    alev
    dark age
    mourning caress
    affliction
    catafalque
    false in truth
    soul sacrifice
    pickpocket
    joke for a while
    self sorture
    abraxas
    courtyard
    metaroth
    episode 13
    crossfire
    uck grind
    Lil...
    alan geçen yıl barışarok'ın yapıldığı alan...pek büyük bi alan değil ama idare eder...az biraz metal dinleyen adamın bile gitmesi gerekir bnce bi kerry amcayı görmek yeter insana!!!
    biletler yanlış hatırlamıyosam 70değil 78YTL...ama buna fazla diyen adama ben...yahu 78/35=3.12YTL...SLAYER,In Flames,Doro,Overkill sadce teker teker gelse kaça gelcekler sence toplam???sırf IF+Slayer bu parayı hadeiyor o yüzden para konusunda susun!!
    aşağıda RTN festivalinden bahsedenler var ama RTN bu yıl yapılmayacak...ama Rockİstanbul olucak ve baba gruplar gelcek emin olun!!!(MEGADETH desem...:)
    Dream Theater olayı Rockİstanbul organizatörlerinin saçmalık yapmasından öte bişi değil çok şaşırdım 3temmuza getirmelerine tarihi...resmen baltalamak yani bu!!!
    slayer sitesi şu günlerde zannetmem güncellenceini(albüm çalışmaları falan var sanırım slayer'da) o yüzden bi süre daha beklicez sitede yayınlanması için gerçi patlamaz bu festival de gene de görmek iyidir...
  • archdevil • 6 Nisan 2005 00:00 • #601443
    saka gibi yoksa hayalmi? biri beni uyandırsın oooo tanrım sukurler olsun geliyolar
  • X-LoMBaRDo • 6 Nisan 2005 00:00 • #601444
    alaaaah cenotuph da mı geliyor? oy oy oyyy...
    3 gün cehennem gibi geçicek!
  • X-LoMBaRDo • 6 Nisan 2005 00:00 • #601445
    cenot-A-ph..:))))))
  • mad • 6 Nisan 2005 00:00 • #601446
    Doro için orada olacaz.
  • MartyFriedman • 6 Nisan 2005 00:00 • #601447
    3 Temmuz da hangi gruplar çıkacak acaba
    Dream theater ı kaçırmak istemem
    ayrıca günlük bilet yokmu acaba ?
  • X-LoMBaRDo • 6 Nisan 2005 00:00 • #601448
    günlük yok sanırım! Hangisinin ne zaman çıkacağıda belli değil! ayrıca biletlerin normal fiyatı 78YTL.sadece ilk bin bilet 70YTL. bunuda belirteyim!
  • critical • 6 Nisan 2005 00:00 • #601449
    açıkcası thrash metal dinleyicisi olarka overkill ve slayer'i arka arkaya izleyecek olmak o yazı unutulmaz kılmaya yetiyor ve şunu dicem yanınızda kafa 2-3 arkadaşla beraber gidin oraya öyle gidince barışarock gibi sadece türk gruplarının çıktığı festivaller bile çekilir oluyor sonuçta müzik var ve arkadaşlar var alkol var ve eğlence var gidelim ya hadi ne duruyoruz.
  • kafa-yok • 6 Nisan 2005 00:00 • #601450
    nerde yapılıyorsa dağılacak mekan.