Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul Rock Republic Open Air Festival :: Overkill & Slayer & In Flames

  • kirve • 5 Nisan 2005 00:00 • #601431
    bu arada fiyat konusunda da yorumda bulunmak isterim. fiyatlara itiraz eden arkadaslara hak veriyorum. ancak hadi turk gruplari gectim zaten karin tokluguna caliyolar bi de konserlerde seyirciden hakaret goruyolar hadi inin artik biz bilmemkimi dinlemeye geldik diye ama overkill slayer in flames ve benim icin hepsinden onemlisi doro geliyor ve bu gruplar ne yazikki bedava gelmiyor. eger ilerde daha buyuk gruplari gormek istiyorsak (judas,motorhead,black sabbath,..) bizim organzatorlere para kazandirmamiz lazim + konserleri doldurmamiz lazim. ingilterede gecen hafta judas priest konserine gittim mesela. konser YTL karsiligi 90 YTL idi. orasi ingiltere o fiyat normal demeyin burasi icin de buyuk bi para bu (mesela megadeth 40 YTL idi ki bu ingilterede normal fiyat..). ama bu gruplari izlemek istiyosan o parayi vereceksin. begen veya begenme gercek bu.
  • baranthalas • 5 Nisan 2005 00:00 • #601432
    dürüm tarator un sitesinde türkiyeyle ilgili bir yazı yok galiba yalan olucak o

    festival 3 gün arkadaşlar 1 gün diyenler dombili taoculardır
  • X-LoMBaRDo • 5 Nisan 2005 00:00 • #601433
    mekân kaç bin kişilik? haberi olan?
  • gc • 5 Nisan 2005 00:00 • #601434
    normalde piknik alanı ama cok büyük bi yer kac kişi alacağını bilemiyorum. alabildiğince orman işte....
  • -_FiniscH_- • 5 Nisan 2005 00:00 • #601435
    Gerçekten harika bir organizasyon, ama Dream Theater'la çakışması çok kötü gerçekten. Türkiye'de belli bir metal dinleyen kitle var, ama bu kitle o gün bölünecek, hiç de güzel tablolar ortaya çıkacağını sanmıyorum. Bu arada Blue Jean'de Çağlan Tekil'in yazısını okudum, In Flames ve Dream Theater'ın çakışmasının nedenini anlatmış: Bildiğiniz gibi bu sene RTN düzenlenmiyor, onun yerine aynı tarihte Rock Republic düzenleniyor. Fakat bu organizasyondan haberleri yokken Rockistanbul organizatörleri bari bu tarihler boş Dream Theater'ı getirelim demişler, ama birbirinden habersiz iki organizasyon firması malesef aynı güne getirmişler bu iki süper konseri. Ben şuan için Dream Theater'a gideceğim, ama ben eminim napıp edilip In Flames konserinin ileri bir tarihe erteleneceği geçiyor içimden. Hadi bakalım...
  • IamaguitaR • 5 Nisan 2005 00:00 • #601436
    SLAYEEEEEEEEEEEEEEEEERRR SLAAAAYEEEEEEEEEEEEEER
    SLAYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER SSSSSSLAAAAAAAAAAYEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRR ulan!
    nası bişidir bu ya bi iki ay onceden dymuştum inanmamştım kesinleşince acaip sevindim.. ölümcül pogo döncek !
  • baranthalas • 5 Nisan 2005 00:00 • #601437
    ben demiştim olm sana inanmamıştın
  • TRİNİTY • 5 Nisan 2005 00:00 • #601438
    SLAYERRRRRRR,OOOOOVERKILLLLLLLL,IN FLAMESSSS GELİYOOOOOOOORUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMM TEMMUZDA GÖRÜŞÜRÜZZZZZZZZZZZ
    Harika bi haber yaaaaa
  • JasonBassPlay • 5 Nisan 2005 00:00 • #601439
    insallah i hate you , dead skin mask , black magic 3 lüsünü calarlar.....(geldilerde o eksik kaldi aq :P)
  • ADIO • 5 Nisan 2005 00:00 • #601440
    Sick Of It All da var...birde Hatebreed getirsinler...oh oh