-
cinnet
-
yeaaaaaaaaaaaahhh.....Slayeeerrrrrr.....o gün,hayatımın en manyak günü olucak....herşeyiyle mükemmel olucak....SLAYER A TAPIYORUUMMMM.....
-
ölürüm.
-
in flames we istanbul oha ya inanm1orm!eger gitmezsem intahata kalk1s1r1m direk!bjorn ü görcem ya!jotun u canl1 dinlicem..way bea..
-
in flames mi?its fucking greaaaaat!!!!.iyi de m.a. ersoy ormanlık alanı nersi ya..neyse uçarak da olsa geliriz...this is episode 666..destination chaaaaoss!!!
-
Arkadaşlar Overkill ve IN FLAMES web sayfalarında Rock Open Air festivalinde çıkcaklarını belirtmişler...Slayerda işallah önümzdeki haftalarda netleştirir!Buarada biletler haftaya İZmir'e geliyor...biletleri Stüdyo Ümit we Stüdyo Frekans'dan bulablrsnz!..İzmir'li arkadaşlarım,eğer yoğun istek yaparsak Otobüs kaldırcaklar...bence öyle daha iyi olr!In Flames,Slayer fanları toplanıp hepberaber gidelim derim!...;)
-
Oha valla, helal olsun, 18 yaş sınırı da yokmuş, ama çok pahalı be abi! Yine de değer, orda olucaz..
-
hahahahah ablam backstage de turk gruplarıyla ılgılencek ne kadar sanslıyım oleeeeeeeyyyyy!!!!!(tabıkı benı de sokcak:)
-
süper bişey ulan bu deliriyorum ben fiyatı 125 diyodum 70 yine pahalı ama sonuna kadar değer... Vereceğim ve izliyceğim onları gelirlerde böyle dev bi organizasyon kaçarmı beya
-
festival 3 gun mu olacak 1 gun mu.. daha once biletixin sayfasinda 3 gun gozukuyodu, dun baktim 1 gune indirilmis. soyle ki 3 temmuzda ayni zamanda dream theater konseri -en azindan ilani- var (www.rockistanbul.org). cakisma olmaz insallah..