Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul Rock Republic Open Air Festival :: Overkill & Slayer & In Flames

  • Strawe • 16 Mart 2005 00:00 • #601421
    cinnet
  • X-LoMBaRDo • 17 Mart 2005 00:00 • #601422
    yeaaaaaaaaaaaahhh.....Slayeeerrrrrr.....o gün,hayatımın en manyak günü olucak....herşeyiyle mükemmel olucak....SLAYER A TAPIYORUUMMMM.....
  • asit • 17 Mart 2005 00:00 • #601423
    ölürüm.
  • cool • 19 Mart 2005 00:00 • #601424
    in flames we istanbul oha ya inanm1orm!eger gitmezsem intahata kalk1s1r1m direk!bjorn ü görcem ya!jotun u canl1 dinlicem..way bea..
  • kaosam • 19 Mart 2005 00:00 • #601425
    in flames mi?its fucking greaaaaat!!!!.iyi de m.a. ersoy ormanlık alanı nersi ya..neyse uçarak da olsa geliriz...this is episode 666..destination chaaaaoss!!!
  • slip_kNoT • 22 Mart 2005 00:00 • #601426
    Arkadaşlar Overkill ve IN FLAMES web sayfalarında Rock Open Air festivalinde çıkcaklarını belirtmişler...Slayerda işallah önümzdeki haftalarda netleştirir!Buarada biletler haftaya İZmir'e geliyor...biletleri Stüdyo Ümit we Stüdyo Frekans'dan bulablrsnz!..İzmir'li arkadaşlarım,eğer yoğun istek yaparsak Otobüs kaldırcaklar...bence öyle daha iyi olr!In Flames,Slayer fanları toplanıp hepberaber gidelim derim!...;)
  • -_FiniscH_- • 27 Mart 2005 00:00 • #601427
    Oha valla, helal olsun, 18 yaş sınırı da yokmuş, ama çok pahalı be abi! Yine de değer, orda olucaz..
  • cleantoneman • 1 Nisan 2005 00:00 • #601428
    hahahahah ablam backstage de turk gruplarıyla ılgılencek ne kadar sanslıyım oleeeeeeeyyyyy!!!!!(tabıkı benı de sokcak:)
  • physco_burock • 5 Nisan 2005 00:00 • #601429
    süper bişey ulan bu deliriyorum ben fiyatı 125 diyodum 70 yine pahalı ama sonuna kadar değer... Vereceğim ve izliyceğim onları gelirlerde böyle dev bi organizasyon kaçarmı beya
  • kirve • 5 Nisan 2005 00:00 • #601430
    festival 3 gun mu olacak 1 gun mu.. daha once biletixin sayfasinda 3 gun gozukuyodu, dun baktim 1 gune indirilmis. soyle ki 3 temmuzda ayni zamanda dream theater konseri -en azindan ilani- var (www.rockistanbul.org). cakisma olmaz insallah..