Arkadaşlar Overkill ve IN FLAMES web sayfalarında Rock Open Air festivalinde çıkcaklarını belirtmişler...Slayerda işallah önümzdeki haftalarda netleştirir!Buarada biletler haftaya İZmir'e geliyor...biletleri Stüdyo Ümit we Stüdyo Frekans'dan bulablrsnz!..İzmir'li arkadaşlarım,eğer yoğun istek yaparsak Otobüs kaldırcaklar...bence öyle daha iyi olr!In Flames,Slayer fanları toplanıp hepberaber gidelim derim!...;)