in flames,slayer,overkill in yanında sick of it all da var..coşulası diyosanız zaten bir sürü grup var :)
ayrıca doro pesch..geçen sene göremedik bu sene görecez inşalla kadını,pek heycanlı :P
neyse zaten bi tek bu festivale gidilmiyo,ben koyuyorum biriktirdiğim paracıklarımı bi kenara :P
hade bakalım hayırlısı