ya hakkaten alan gözümün önüne geliyo da barışarockta yüzlerce insan çadırında yiyişiyo olmasına rağmen çok kalabalıktı bunda da öyle olursa nolur bilemem...hadi o normal çaplarda ama bu dünya çapında ve 2tane zamanın en iyisi thrasher geliyor!!!pogo yapcak kadar alan olsun da gerisi yalan gerçi:)