azılacaktır...
!!!!!!!!!!!!!
KESİNLİKLE !!!!!!!!! :))))
BU BİR YENİDEN DOĞUŞ PARTİSİDİR!!!
Hem
Virtual Violence, hem
benim adıma!
Tüm garaj üyelerini, arkadaşlarını, dostlarını, herkesi bekliyoruz!
Artık garaj'ın milli marşı haline gelen
Alma Mater'ı da çalıcaz headbang yapmayanın kafasını kopartıcaz ! :))))
Gelmeyen na bõle olsun "
O".. Ahanda gelmeyen
doptur !!!