-
Gelmeyen doptur dedim diye kızlar da gelmemezlik yapmasın ! :DDDD
:)))))))
Mügüş kaçsana, bi kereden hiçbişey olmaz :P
-
kardeslerim hepiniz çoq sağolun hepinizi çoq seviyorum ...
konserde coşacaz!!!
-
aa bu arada kanpp kardeş doğumgünün kutlu olsun şimdiden..ne şanslı adamsın yavv...:)))
-
heyyyOOOOO
tuncay birde Lethe yi çal ASKER ARTILLARY ARİF'in anısına
tam olsun ;)
konserTELi
by gitarTELi
-
arif için lethe çalınacak onu unutmadık!!!
-
şimdi ben de bi yorum yazayım ve bu olumsuz bişey olsun. ben, gelemeyeceğimi yazayım. fotoğraflarınızı çekemeyeceğim mesela. fotoğrafsız kalıyosunuz farkında diilsiniz. neyse anılarda yaşar, yaşar ne yaşar ne yaşamaz, hey gidi seljuk sen çok yaşa e mi! çok yaşa iyi yaşa sevdiklerinle yaşa. hayatı öyle yaşaki dönüp bakınca ardına hiçbişiden pişmanlık yaşama sadece.
bak millet ne güzel yapıyo. seni seviyo.şanslı adamsın vesselam :))
partiyi yaşayın. yaşayın.yaşayın.süper olcak buna inanın.
gidemiyorum diye ben, sanal sanal dağıttım şimdiden.
(hip hop liriklerine benzedi hemen kyakuza veriyim ben bu sözleri :Pp)
hazır doğuştan alkollüyüm, içmeden dağıtmanın tadını çıkarayım.
fotoğraflarınızı çekecek bi nazmiyyeah olmayacak ama selamlar sevgiler yine de.çav çav bay bay
18 mart ÇANAKKALE ZAFERİ yıldönümü. eğlenirken düşmanlarınıza benzemeyin tmm?
-
vay be amcaoğlu iyiki doğmussun beee ne diyim başka...geliriz kutlarız seni her türlü merak etme sen...ama şunuda söyliim pogoda filan sakın karşıma çıkma...
-
lammmmmm kim koydu yaş sınırını lammmm? :)))))) valla ben anlamam 15 tane velimle gelcem.... :)))) almayanın......
-
izmirdeyim üstüne yaş da tutmuyor!? ee yazık değil mi bana?
yazık tabiii..
o yüzden izmire de gelin Ktulu abi e mi? :)))
-
abi o gün kayıttayız umarım erken çıkar ve arkadaşım baturayı izlerim! gelemezsek ases grubu adına iyi eğlenceler diliyorum!