Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Virtual Violence & Lapacı @ Manastre World Music & Dance Club - Taksim - İstanbul

  • Ktulu • 17 Mart 2005 00:00 • #601830
    Gelmeyen doptur dedim diye kızlar da gelmemezlik yapmasın ! :DDDD

    :)))))))

    Mügüş kaçsana, bi kereden hiçbişey olmaz :P
  • Kanpp • 17 Mart 2005 00:00 • #601831
    kardeslerim hepiniz çoq sağolun hepinizi çoq seviyorum ...

    konserde coşacaz!!!
  • chazy_chazzz • 17 Mart 2005 00:00 • #601832
    aa bu arada kanpp kardeş doğumgünün kutlu olsun şimdiden..ne şanslı adamsın yavv...:)))
  • gitarTELi • 17 Mart 2005 00:00 • #601833
    heyyyOOOOO

    tuncay birde Lethe yi çal ASKER ARTILLARY ARİF'in anısına
    tam olsun ;)




    konserTELi
    by gitarTELi
  • Kanpp • 17 Mart 2005 00:00 • #601834
    arif için lethe çalınacak onu unutmadık!!!
  • nazmiyyeaah • 17 Mart 2005 00:00 • #601835
    şimdi ben de bi yorum yazayım ve bu olumsuz bişey olsun. ben, gelemeyeceğimi yazayım. fotoğraflarınızı çekemeyeceğim mesela. fotoğrafsız kalıyosunuz farkında diilsiniz. neyse anılarda yaşar, yaşar ne yaşar ne yaşamaz, hey gidi seljuk sen çok yaşa e mi! çok yaşa iyi yaşa sevdiklerinle yaşa. hayatı öyle yaşaki dönüp bakınca ardına hiçbişiden pişmanlık yaşama sadece.
    bak millet ne güzel yapıyo. seni seviyo.şanslı adamsın vesselam :))

    partiyi yaşayın. yaşayın.yaşayın.süper olcak buna inanın.
    gidemiyorum diye ben, sanal sanal dağıttım şimdiden.
    (hip hop liriklerine benzedi hemen kyakuza veriyim ben bu sözleri :Pp)

    hazır doğuştan alkollüyüm, içmeden dağıtmanın tadını çıkarayım.
    fotoğraflarınızı çekecek bi nazmiyyeah olmayacak ama selamlar sevgiler yine de.çav çav bay bay

    18 mart ÇANAKKALE ZAFERİ yıldönümü. eğlenirken düşmanlarınıza benzemeyin tmm?
  • Typhon • 17 Mart 2005 00:00 • #601836
    vay be amcaoğlu iyiki doğmussun beee ne diyim başka...geliriz kutlarız seni her türlü merak etme sen...ama şunuda söyliim pogoda filan sakın karşıma çıkma...
  • metaligirl • 17 Mart 2005 00:00 • #601837
    lammmmmm kim koydu yaş sınırını lammmm? :)))))) valla ben anlamam 15 tane velimle gelcem.... :)))) almayanın......
  • oqz • 17 Mart 2005 00:00 • #601839
    izmirdeyim üstüne yaş da tutmuyor!? ee yazık değil mi bana?
    yazık tabiii..
    o yüzden izmire de gelin Ktulu abi e mi? :)))
  • bilgehan • 17 Mart 2005 00:00 • #601840
    abi o gün kayıttayız umarım erken çıkar ve arkadaşım baturayı izlerim! gelemezsek ases grubu adına iyi eğlenceler diliyorum!