Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Virtual Violence & Lapacı @ Manastre World Music & Dance Club - Taksim - İstanbul

  • nazmiyyeaah • 17 Mart 2005 00:00 • #601835
    şimdi ben de bi yorum yazayım ve bu olumsuz bişey olsun. ben, gelemeyeceğimi yazayım. fotoğraflarınızı çekemeyeceğim mesela. fotoğrafsız kalıyosunuz farkında diilsiniz. neyse anılarda yaşar, yaşar ne yaşar ne yaşamaz, hey gidi seljuk sen çok yaşa e mi! çok yaşa iyi yaşa sevdiklerinle yaşa. hayatı öyle yaşaki dönüp bakınca ardına hiçbişiden pişmanlık yaşama sadece.
    bak millet ne güzel yapıyo. seni seviyo.şanslı adamsın vesselam :))

    partiyi yaşayın. yaşayın.yaşayın.süper olcak buna inanın.
    gidemiyorum diye ben, sanal sanal dağıttım şimdiden.
    (hip hop liriklerine benzedi hemen kyakuza veriyim ben bu sözleri :Pp)

    hazır doğuştan alkollüyüm, içmeden dağıtmanın tadını çıkarayım.
    fotoğraflarınızı çekecek bi nazmiyyeah olmayacak ama selamlar sevgiler yine de.çav çav bay bay

    18 mart ÇANAKKALE ZAFERİ yıldönümü. eğlenirken düşmanlarınıza benzemeyin tmm?
Bu konunun tüm mesajları