Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Virtual Violence & Lapacı @ Manastre World Music & Dance Club - Taksim - İstanbul

  • divinemusic • 17 Mart 2005 00:00 • #601820
    Müdavim GaRaJ üyelerinin büyük kısmı orada olacak, Kannp'ın doğum günü kutlanıp azılacaktır...


    Bekçi süpersin ya :D
  • Ktulu • 17 Mart 2005 00:00 • #601821
    azılacaktır...


    !!!!!!!!!!!!!


    KESİNLİKLE !!!!!!!!! :))))

    BU BİR YENİDEN DOĞUŞ PARTİSİDİR!!!

    Hem Virtual Violence, hem benim adıma!

    Tüm garaj üyelerini, arkadaşlarını, dostlarını, herkesi bekliyoruz!

    Artık garaj'ın milli marşı haline gelen Alma Mater'ı da çalıcaz headbang yapmayanın kafasını kopartıcaz ! :))))

    Gelmeyen na bõle olsun "O".. Ahanda gelmeyen doptur !!!
  • FlashRoyal • 17 Mart 2005 00:00 • #601822
    euhehu ahanda geljezz coşjazz falan filan :)
  • cokobon • 17 Mart 2005 00:00 • #601823
    hehehehhe bende geliyorum kopup kafayı yiğelim
  • chazy_chazzz • 17 Mart 2005 00:00 • #601824
    ohh ohh siz azın azıtın orda bende burda hesta hesta yatayım...orda olabilebilmeyi çok isterdim ama kahbe kader...hani şeytan diyor çık başla koşmaya c.tesiye yetişirsin ama birde sonra çiçek bulaştırdığım elemanların beni buraya kadar tekrar kovalama ihtimali var..onu göze alamıyorum vallaa....;) artık fotoğraflara bakıp avunuruz bizde ama gidebilecek olup ta gitmeyenin aklından şüphe ederim ben yani:)) herkese iyi eğlenceler şimdiden..:)))
  • karete • 17 Mart 2005 00:00 • #601825
    bi aksilik çıkmazsa bende ordayım güzel bi gün geçiceğini zannediyorum herkeşi bekleriz
  • Nightwish • 17 Mart 2005 00:00 • #601826
    Leeeeeeeeeyyyyyyn Ktulu almış kutularını konser veriyo,,, soora Selçuk kardeşimin doğum günü,,, kaçırmak olmaz yani dimi ama ;-)
  • Serpent_King • 17 Mart 2005 00:00 • #601827
    :) gelebilmeyi denicez..
  • leeryan2911 • 17 Mart 2005 00:00 • #601828
    gelmeyi çok istiyorum ama KAHROLSUN ÖSS!
  • FlashRoyal • 17 Mart 2005 00:00 • #601829
    KAHROLSUN ÖSS!


    1 günden bişi olmaz euhehe