ohh ohh siz azın azıtın orda bende burda hesta hesta yatayım...orda olabilebilmeyi çok isterdim ama kahbe kader...hani şeytan diyor çık başla koşmaya c.tesiye yetişirsin ama birde sonra çiçek bulaştırdığım elemanların beni buraya kadar tekrar kovalama ihtimali var..onu göze alamıyorum vallaa....;) artık fotoğraflara bakıp avunuruz bizde ama gidebilecek olup ta gitmeyenin aklından şüphe ederim ben yani:)) herkese iyi eğlenceler şimdiden..:)))