eyvallah arkadaslar bakın bi süre kapıda ben duracam KİMLİK ve Bilet kontrolü yapacam içeri girince dağatacaz ortalığı...
hey gidi seljuk sen çok yaşa e mi! çok yaşa iyi yaşa sevdiklerinle yaşa. hayatı öyle yaşaki dönüp bakınca ardına hiçbişiden pişmanlık yaşama sadece.
bak millet ne güzel yapıyo. seni seviyo.şanslı adamsın vesselam