Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anathema @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • Opethical • 30 Mart 2005 00:00 • #601864
    Türk seyircisinde bişey buldukları kesin.. yılda 2 kez gelmeye başladılar.. gelsinler başımızın üstünde yerleri var.. kanımca en çok Türkiye de seviliyorlar,, Bizde onları çok seviyoruz...

    thereisnoescapefromthisfearREGRETandloneliness
Bu konunun tüm mesajları