Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anathema @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • leonorr • 17 Mart 2005 00:00 • #601860
    Bu kaçıncı be kardeşim(tabi hiçbirine gidemedik).....
    Ama bu sefer gidicem görürsünüz
  • anathema_1990 • 18 Mart 2005 00:00 • #601861
    Gidin abi gidin. Kaçar mı bu konser ya açık hava da bi de
  • pengelens • 19 Mart 2005 00:00 • #601862
    OOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYY
    BBBBBBBBBUUUUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDDUUUUURR!!!!
    ALLAHIM GELİyOLAR İŞTE 22 MAYISA KADAR ÖLMEM İNŞALLAH... :)


    Ask ve olum..ayrilik ve umut..hepsinin uzerine..hepsinin uzerinde,notalarin tasidigi melankoli,ve bu melankoliyi yaratan
    ANATHEMA.....

    anyone anywhere'inin melodisi ile gömen,temporary peaceile dakikalarca dalga sesini sıkıcı buldurtmayan, everwake'i ile aklıma eski sevgililerimi getiren:P,alone'u dinlerken hatunun * tanımsız* sesiyle felç eden, "those wasted moments won't return and we will never feel again"li emotional winter ile insandan pişmanlığı silen, deep ile şah damarından usulca kan çeken, pressure'dan sonra release'in girmesiyle ruhu girdaba sokan, judgement ile hüznü sinirli baş kaldırıya çeviren, tamamiyle bana yönelik olduğunu düşündüğüm parissienne moonlight ile notaları gibi melodik bir şekilde iç burkan, don't look too far ile gözleri nemlendiren ve sesi kökletip bağıra bağıra söyletirken bir yandan sinir içinde ağlatan, angelica ile hiçbir zaman bulamayacağım kusursuz aşkıma seslenen, a fine day to exit ile aslında dışarı çıkıp kimseyi göremememi sağlayan, inner silence ile biraz da olsa iyi hissettiren, sunset of the age ile eski zamanlarını hatırlatan, türk filmlerinin melodisini andıran destiny ile dinlendiren, herkesin ilk dinlediği fragile dreams ile hainleri yüksek sesle lanetleyen, shroud of false'un "i hope you don't understand"i ile asıl mesajı veren, regret ile bıraktığım pişmanlığı bana tekrar aşılamaya çalışan, j'ai fait une promesse'deki hatunun yavaşça ezen sesiyle güzelliği hissettiren, a dying wish ile garip bir şekilde hırsımı, sinirimi ve gücümü kamçılayan, forgotten hopes gibi cuk diye oturan bir parçayla hayata ve kötü anılara karşı durma gücü aşılayan, the silent enigma ve black orchid ile insanı oturduğu yerden kaldıran, panic'in melodisi ile paniği kusursuz derecede tam anlatabilen, cradle of filth'in de güzel bir cover'ını yapmış olduğu sleepless'inin solosuna bittiğim, lost control'ün "how much longer till i hit the ground"u ile durumu açıklamış, far away'i ile uyuşturucu etkisi yapan, flying'ini yüzlerce defa dinletip ve boğazımı tahriş edene kadar nakaratını bana kusturan ve bu esnada hüngür hüngür ağlatan, balance ve closer'ı peşpeşe gömünce bilinçaltımı yüzeye çıkaran, a natural disaster gibi albüme adını vermiş bir şarkıyla kışın götürdüğünü hatırlatan ve çaresizliğimi bana gösteren, are you there ile anılarımı depreştiren, pulled under at 2000 meters a second ile aniden boynumu kıran, eternity part'ları ile hayatıma tuz biber olan,onca hatıraya ve bu hatıraları kirletmeye çalışan insanlara rağmen kendini ayrı kılan,hayatımın,yaşantımın anlamı,bir numaralı parçam ONE LAST GOODBYE adlı ilahi ağıtı yaratan ve konserlerinde kimseyi umursamadan ağlamama neden olan tek gruptur....

    ---
    How I needed you
    How I grieve now you're gone
    In my dreams I see you
    I awake so alone
    I know you didn't want to leave
    Your heart yearned to stay
    But the strength I always loved in you
    Finally gave way
    Somehow I knew you would leave me this way
    Somehow I knew you could never, never stay
    And in the early morning light
    After a silent peaceful night
    You took my heart away and I grieve
    In my dreams I can see you
    I can tell you how I feel
    In my dreams I can hold you
    And it feels so real
    I still feel the pain
    I still feel your love
    I still feel the pain
    I still feel your love
    And somehow I knew you could never, never stay
    And somehow I knew you would leave me
    And in the early morning light
    After a silent peaceful night
    You took my heart away
    Oh, I wished, I wished you could have stayed.....

    osmANATHEMAniac
  • whyhione • 23 Mart 2005 00:00 • #601863
    güseeel bu sefer gidilecek
  • Opethical • 30 Mart 2005 00:00 • #601864
    Türk seyircisinde bişey buldukları kesin.. yılda 2 kez gelmeye başladılar.. gelsinler başımızın üstünde yerleri var.. kanımca en çok Türkiye de seviliyorlar,, Bizde onları çok seviyoruz...

    thereisnoescapefromthisfearREGRETandloneliness
  • Polgara • 1 Nisan 2005 00:00 • #601865
    22'sindeki derbi nedeniyle konser 20 Mayıs'ta yapılacak.
  • pengelens • 2 Nisan 2005 00:00 • #601866
    2 gün kar dayız ;) 48 gün kaldı...
  • mdfss • 5 Nisan 2005 00:00 • #601867
    piyangodan para çıksa anca bu kadar sevinebilirdim herhalde...

    sometimes i remember all the pain i've seen
  • relics • 6 Nisan 2005 00:00 • #601868
    bu konser anathemanın muhtemelen türkiyede verdiği en muhteşem konser olacaktır. sebebi ise harbiyede olması. artık bu tarz mekanlarda konserler vermeye başlıyacaklar muhtemelen. insanlar oturarak izleyecek konseri. tabi bizim insanlarımız ne kadar oturur onu bilemem. konserde kesinlikle akustik çalınacak parçalar olucaktır. kimse metal parça beklemesin bence. ayrıca sözleri vardı eski parçalardan çalacaklardı. inşallah çalarlar. ayrıca duyduğum kadarıyla konser dvd ye çekilip piyasaya çıkacakmış. istanbulda bir konser dvd ye çekilecek çok iyi bir haber bence bu. anathema artık eski halinde daha oturaklı bir grup olduğunu ve ileriki zamanlardada olacağını göstermeye başladı. eğerki alternative 4 judgement eternity albümleri gibi albümler yaparlarsa ileriki zamanlarda..yeni bir pink floyd un doğuşunu bereberce seyre koyulayağız gibi.
  • Tebbitbreath • 8 Nisan 2005 00:00 • #601869
    anathema gitar la anlaşmış her çarşamba gecesi çıkacaklarmış :pP.her çarşamba gecesi gitmeyen Tebbit'in yatacak yeri yoktur. seviyoruz ne diyelim. yeminim var hiçbi anathema konserini kaçırmayacağım. yılda 2 kere gelseler ve 9 yıl sonunda 9. yılın ikinci konserinde uyusam bile en arkada heralde dünyanın en şanslı insanı olurum.