Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anathema @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • furious • 6 Mayıs 2005 00:00 • #601946
    kutlarım, anathema ile orhan gencebay vb. benzettiğiniz için. Bu hayal gücü ile dünyada sınır tanımamız lazım aslında..
  • baranthalas • 6 Mayıs 2005 00:00 • #601947
    eahehahae çok komik ya hayal gücüymüş..sen daha dinlediğin müziğin ne olduğunu bilmiyorsun :))
  • jackdawson_33 • 6 Mayıs 2005 00:00 • #601948
    idare eder ya bu grup ta bence fena değil gitmek isterdim ama olmayacağını bildiğimden boşyere tasa etmeyim bari
  • X-LoMBaRDo • 6 Mayıs 2005 00:00 • #601949
    Anathema dan hala NEFRET EDİYORUM!
  • Layne_Staley • 7 Mayıs 2005 00:00 • #601951
    acayip bir kitle yarattılar kendilerine, konserlerinde pogog yapanlar var, babatema diye bağıran var...
    yazıktır bizim a dying wish ile tanıdığımız, eternity sine vurulduğumuz, lost controluyla kaybettiğimiz bilincimizi savurduğumuz grup iyice ortalık grubuna dönüşüyor...

    severiz, her konserine de gideriz, yeter ki gelsinler...
  • n_o_r_a • 7 Mayıs 2005 00:00 • #601952
    Anathema dinlemek hissetmektir...
    hissedemeyenlere acırım!
  • pengelens • 9 Mayıs 2005 00:00 • #601955
    baranthalas demişki;

    ingilizce arabesk yapan bi grup niye bu kadar abartılıyor anlamıyorum


    -her melankoli arebesk değildir...

    konserde orhan baba dan prangaları istesenize belki çalarlar..ne de olsa aynı tarz bwhaahahahaa *testis geçen smiley*


    -kıçıyla gülen smiley....

    eahehahae çok komik ya hayal gücüymüş..sen daha dinlediğin müziğin ne olduğunu bilmiyorsun :))


    -Anathema dinlemek hissetmektir...
    hissedemeyenlere acırım!
    %100000

    11 güncük daha ;)
  • baranthalas • 9 Mayıs 2005 00:00 • #601956
    her melankoli arabesk değildir evet...ama şarkılarının % 74987498748648 inde melankoli yapanlar arabesktir..
  • MAriLyN • 13 Mayıs 2005 00:00 • #601957
    the beloved emin ol sana daha cok gülüyolardır ben anathema hastasıyım demiyorum zaten.önüne gelene laf ederken kendini görmüyosun sanırım.
  • pengelens • 14 Mayıs 2005 00:00 • #601958
    Kalbim Anathemayla birlikte atsın...
    Damarlarımdan Anathema aksın...
    Akciğerime Anathema dolsun...
    Karaciğerim Anathema depolasın...
    Midem Anathema sindirsin...
    Bağırsağım Anathema parçalasın...
    Pankreasım Anathema salgılasın...
    Apandistimi Anathema patlatsın...


    6 gün 7 saat kaldı...
    Oda 133 saat,
    Oda 7980 dakika,
    Oda 478800 saniye,
    Oda 47880000 salise eder...

    Şu an itibariyle 47879995 salise var ;)