ingilizce arabesk yapan bi grup niye bu kadar abartılıyor anlamıyorum
konserde orhan baba dan prangaları istesenize belki çalarlar..ne de olsa aynı tarz bwhaahahahaa *testis geçen smiley*
eahehahae çok komik ya hayal gücüymüş..sen daha dinlediğin müziğin ne olduğunu bilmiyorsun :))