Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anathema @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • pengelens • 9 Mayıs 2005 00:00 • #601955
    baranthalas demişki;

    ingilizce arabesk yapan bi grup niye bu kadar abartılıyor anlamıyorum


    -her melankoli arebesk değildir...

    konserde orhan baba dan prangaları istesenize belki çalarlar..ne de olsa aynı tarz bwhaahahahaa *testis geçen smiley*


    -kıçıyla gülen smiley....

    eahehahae çok komik ya hayal gücüymüş..sen daha dinlediğin müziğin ne olduğunu bilmiyorsun :))


    -Anathema dinlemek hissetmektir...
    hissedemeyenlere acırım!
    %100000

    11 güncük daha ;)
Bu konunun tüm mesajları