-
biletler ne zaman satışa çıkıcak??
-
çok yakında!!! 15 gün içinde çıkar... 34 gün....
-
Anathema konserinin yeri değişmiş tam olarak nerde ve biletler ne kadar???
-
anathema'nin resmi sitesinde (bkz. www.anathema.ws)
tarih: 20 Mayis 2005
yer: Cemil Topuzlu Açik Hava Tiyatrosu
olarak geçmekte, haberiniz ola...
su an itibariyle safak 33... gitmemek söz konusu bile olmamalidir!
biletler ciksa da saldirsak, sonra bilete bakip bakip heycanlansak, 20 mayista da kendimizden geçsek
evet..!!
-
pengelens tam anlamıyla anathemayı müthiş anlatmışsın,seni tebrik ediyorum.Gerçekten manyak olmuş.
Az kaldı arkadaşlar birazdaha sabır.
20 mayısda kopucaz.
-
eyw... şafak 29... he bu arada, dvd formatında herşeyiyle video haline getirilecek olan konser, sadece sahne performansı değil, uçaktan inip tekrar uçağa binene kadar geçirdikleri her dakika peşlerinde bir kamera olacakmış... oda güzel ;)
Help me to escape from this existence
I yearn for an answer... can you help me?
I'm drowning in a sea of abused visions and shattered dreams
In somnolent illusion... I'm paralysed...
--osmANATHEMAniac--
-
-
biletlerin 25 ytl olduunu öörenince ufak çapli sevinç&$a$kinlik geçirip, hiç oyalanmadan b blok, 2. sira 0002 koltuk no.lu bi biletimi almis bulunuyorum (bkz.ya$asin)
ve fakat merak ettiim husus sudur ki acaba orda kesin koltuk no.larinda göre mi oturulcak, zira arkadalardan bilet alanlarda bi öne dooru seyirtme istegi uyanacaktir kanimca...
bu da merak konusudr içimde=P
toplu 20 mayisi bekleyi$i... hadi bakalim..
-
haberi gorur gormez 10 bilet aldım.Arkadaslara dagıtıcam:)))
-
ya bende hemen gidip aldim 3ncu siradan 18 nci koltugu . huseyl arkadasim koltuk numaralarina ya da sira numaralarina göre kimse oturmicaktir ve en öne oturanlari da kaldirmak pek mümkün olmayacaktir . o yüzden ben derim ki erken den git sirayi kap , ben saat 4 te siraya girmeyi düsünüyorum