ya bende hemen gidip aldim 3ncu siradan 18 nci koltugu . huseyl arkadasim koltuk numaralarina ya da sira numaralarina göre kimse oturmicaktir ve en öne oturanlari da kaldirmak pek mümkün olmayacaktir . o yüzden ben derim ki erken den git sirayi kap , ben saat 4 te siraya girmeyi düsünüyorum