Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anathema @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • hilkatgaribesi • 1 Mayıs 2005 00:00 • #601879
    ya bende hemen gidip aldim 3ncu siradan 18 nci koltugu . huseyl arkadasim koltuk numaralarina ya da sira numaralarina göre kimse oturmicaktir ve en öne oturanlari da kaldirmak pek mümkün olmayacaktir . o yüzden ben derim ki erken den git sirayi kap , ben saat 4 te siraya girmeyi düsünüyorum
Bu konunun tüm mesajları