Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anathema @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • n_o_r_a • 15 Mayıs 2005 00:00 • #601959
    arkadaslar konserde bulunamayacagım için lutfen bni bilgilendirin cok istiyorum gelmeyi ama offf!!nasıl oldu konser (muhakkak muhtesem)ne çaldılar ne yaptılar hepsini mrk ediyorum lütfen yollayın mesajlar!!!
  • briseis • 15 Mayıs 2005 00:00 • #601960
    acaba bu konser sonunda da istiklal de dolaşırlar mı???
  • nirvanapistol • 15 Mayıs 2005 00:00 • #601961
    5 gün kaldı! oleeyy! :)))
  • carlenigma • 16 Mayıs 2005 00:00 • #601962
    arkdaslar selam.geçen sene konseri öss yüzünden kaçırdım.bu sene kaçırmak istemiyorum.biletler biter mi acaba onu öğrenmek istiyorum?son gün alabilir miyim?
  • JaNsU • 18 Mayıs 2005 00:00 • #601964
    en son gorduumde sadece arka siralarda bilet vardi ve fiyatlari (nedense) 31ytl idi.
  • bilgesu • 19 Mayıs 2005 00:00 • #601965
    o ana yaklasik olarak 29 saat var. içim eriyo. nedenini bilmiyorum, kendimi nedensiz asik olmus gibi hissediyorum. yarin gecenin hic sonu olmasin, sadece icimizde kalan herseyi aglayarak bosaltalim.

    ..but with you i start to feel a kind of temporary peace..
  • Tebbitbreath • 20 Mayıs 2005 00:00 • #601967
    dayan pengelens kardeş. saat şuanda 1030 ve tam olarak
    10 saat 30 dk
    630 dk
    37800 saniye ve
    3780000 salise kaldı.
  • SoulForged • 20 Mayıs 2005 00:00 • #601968
    dun anathema dorock bardaydı arkada oturup biralarını yudumluyodu bizde o sırada onde grubu izliyoduk arkaya gidince gordum vincet i :)
  • the_doors • 21 Mayıs 2005 00:00 • #601969
    efet konserden sontakı ılk yortumu ben yapam
    begenmedım gercektennn ama bu sefer pnk floyd coevrı iyi soledıler tebrıklerrrr
  • baranthalas • 21 Mayıs 2005 00:00 • #601970
    o kadar testis geçtiğim grup iron maiden - phantom of the opera coverlamış..operadaki hayalet garip depresif mistik bi olay olmasa kıyısından bile geçmezlerdi şarkının ya neyse..

    ps: eskiden anathema melodik death metal yapıyormuş çok ilginç hahaha