anathema gitar la anlaşmış her çarşamba gecesi çıkacaklarmış :pP.her çarşamba gecesi gitmeyen Tebbit'in yatacak yeri yoktur. seviyoruz ne diyelim. yeminim var hiçbi anathema konserini kaçırmayacağım. yılda 2 kere gelseler ve 9 yıl sonunda 9. yılın ikinci konserinde uyusam bile en arkada heralde dünyanın en şanslı insanı olurum.