Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

AgorA & Bloody Blossom & Secropiagor @ Gothic Night :: Saklıkent - Bakanlıklar - Ankara

  • Theburak • 22 Mart 2005 00:00 • #602067
    Ankaralılar için guzel bir organizasyon.. istanbuldaki Gothic night cok saglamdı.. Ankarada birde açılış grubu var ve arjantin 3.5 ytl!!! biz burda dandik bardakda 3.5 ytl ye içtik beee..!!! birde ankarada guzel konserler olmaz derler ... buyur burdan yak zoaman
Bu konunun tüm mesajları