Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

AgorA & Bloody Blossom & Secropiagor @ Gothic Night :: Saklıkent - Bakanlıklar - Ankara

  • illusion • 22 Mart 2005 00:00 • #602066
    Organizasyonda icki fiyatlarıda gayet uygun.. 3.5 ytl Arjantin..
  • Theburak • 22 Mart 2005 00:00 • #602067
    Ankaralılar için guzel bir organizasyon.. istanbuldaki Gothic night cok saglamdı.. Ankarada birde açılış grubu var ve arjantin 3.5 ytl!!! biz burda dandik bardakda 3.5 ytl ye içtik beee..!!! birde ankarada guzel konserler olmaz derler ... buyur burdan yak zoaman
  • cyn • 23 Mart 2005 00:00 • #602068
    talebin az olacagini dusunduum bi konser.bi ankarali ve eski bi saklikent calisani olarak az cok tahmin edebiliyorum.boole bi konser 'ankara'nin en buyuk rock bari' sifatini almis saklikent'te degil de baska bi barda yapilmis olsa eminim daha cok dinleyici/izleyici giderdi.giden de icmeye gider heralde.
  • Yiaa • 23 Mart 2005 00:00 • #602069
    Ben taaa istanbullardan kalkıp gidicem o konsere. Zevkli olacak kanısındayım.
  • Darkened • 28 Mart 2005 00:00 • #602070
    gerçekten güzel bi gece olacak gibi ...

    gidenlere iyi eğlenceler...

    "gothic de olsa" metal ve bira budur olm...
  • baldızzpunkbrs • 29 Mart 2005 00:00 • #602071
    ankara üniversitesi rock-topluluğunun desteklediği organizasyonlarından biri..umarım gidenler eğlenir
  • zambri • 31 Mart 2005 00:00 • #602072
    gurbet ellerde allah yarımcınıs ossun:P çok küsel olucağından eminim. giedmicemde ankara nın bu fırsatı kaçırmaması gerekir. mumla arayıp bulamıcanız bi akşam olucak. sayılı müthiş konserlerden birii.

    www.zambri.biz
  • Lord_Khalagar • 31 Mart 2005 00:00 • #602073
    ehueheh çok teşekkür ederiz :)
    arjantin i de pek ucuz yapmışlar o gece için,ne kadar güzel. ayrıca o gece secropiagor un sahne performansını çok merak ediyorum, hep beraber eğlenerek güzel bir konser olması dileğiyle...
  • theoldline • 1 Nisan 2005 00:00 • #602074
    GELİYORUUZZZZ....kaçırmayın derim...gothic metalin tüm karanlık seremonisi çökecek bir cumartesi gecesi Ankara semalarına...
  • Rothen • 2 Nisan 2005 00:00 • #602075
    Bazı terslikler var sanırım duyduğuma göre..Umarım organizasyon iyi geçer..Başarılar..