talebin az olacagini dusunduum bi konser.bi ankarali ve eski bi saklikent calisani olarak az cok tahmin edebiliyorum.boole bi konser 'ankara'nin en buyuk rock bari' sifatini almis saklikent'te degil de baska bi barda yapilmis olsa eminim daha cok dinleyici/izleyici giderdi.giden de icmeye gider heralde.