ben filmi izledim...bence lars ve james iyi OYNAMIŞ..tartısmalar bariz oyun gibi geldi bana..çünkü bi bölümde lars öyle bi ritm atıyorki oyun oynadıkları bariz açık....sizde izleyin..nasıl oynadıklarını sizlerde göreceksiniz...ama yinede arşivde bulunması gereken bi yapıt..canınız sıkıldıkca izlersiniz..