Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica :: Some Kind Of Monster Davetiyeleri

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Metallica :: Some Kind Of Monster Davetiyeleri
  • AMOR • 1 Nisan 2005 00:00 • #602266
    ben filmi izledim...bence lars ve james iyi OYNAMIŞ..tartısmalar bariz oyun gibi geldi bana..çünkü bi bölümde lars öyle bi ritm atıyorki oyun oynadıkları bariz açık....sizde izleyin..nasıl oynadıklarını sizlerde göreceksiniz...ama yinede arşivde bulunması gereken bi yapıt..canınız sıkıldıkca izlersiniz..
  • james_hetfield • 1 Nisan 2005 00:00 • #602267
    bence cok gercekci bir yapıt bende filmi izledim ve insanlar bukadar dogal oldugu cin oyun gibi geliyor
  • baranthalas • 1 Nisan 2005 00:00 • #602268
    yok yav adamlar niye oynasın ki..evet lars ın ritmi gerçekten çok salakçaydı james haklı orda kapıyı larsın kafasında kırmakta ama lars zaten müthiş ritmlerin efsanevi davulcusu değil ki :) ben en çok dave li sahneleri sevdim..
  • jaymz2005 • 1 Nisan 2005 00:00 • #602269
    abi benim ilk okul 4tenn berii kahramanlarımm olan adamları ayakta alkıslarımm her neyaparlarsa yapsınn lar 1 numaralar ve ölede kalacaklarr
  • baadirr • 1 Nisan 2005 00:00 • #602270
    filmi izledim... müzikle aktif olarak ilgilenen ve grup müziği yapan herkesin izlemesi lazım... kavgalar bana da biraz oyun gibi geldi ama mutlaka gerçeklik payı var...ayrıca çok beğendiğimiz st. anger albümünün doğuşuna tanık olmak ta ayrı bir zevk... ben herkese ya filme gitmelerini ya da vcd(orjinal) olarak almalarını öneriyorum kimbilir belki yeterli ilgi olursa yaza istanbul'da bir metallica konseri neden olmasın...
  • james_hetfield • 1 Nisan 2005 00:00 • #602271
    bence oynamiyorlar okadar gercekciler ki biz bukadar yalanin arasinda yasadigimiz için bunlari oyun saniyoruz
  • Bayan Ariza • 1 Nisan 2005 00:00 • #602272
    izlemem lazim. 2 konserine de gitmis biri olarak bu davetiyeyi bilegimin hakkiyla (!) ben istiyorum:)
  • tafoxxx • 1 Nisan 2005 00:00 • #602273
    gerçi lars benim idolümdür ama puştun yüzünden salakça bi metallica albümü dinlemeye mahkum olduk.yok soloların modası geçmiş filan.suç lars'ta sanırsam:(((
  • Mad_zombie • 1 Nisan 2005 00:00 • #602274
    bu herfiler ne yapsalar saygı duyarım
    valla ilkokuldan beri tam bir metallica hastasııym bu bnm olmalı...................:)
  • JasonBassPlay • 1 Nisan 2005 00:00 • #602275
    ya biraz geyik olmus sanki , jason newsted ve dave mustaine roportaji en cok ilgimi ceken kisim oldu.O kadar iyi bi film diyemeyecem ama izlenir yani.Ufakta olsa cliff ten kareler vardi....Jason herzamanki gibi cok karizma yaa....