-
ben filmi izledim...bence lars ve james iyi OYNAMIŞ..tartısmalar bariz oyun gibi geldi bana..çünkü bi bölümde lars öyle bi ritm atıyorki oyun oynadıkları bariz açık....sizde izleyin..nasıl oynadıklarını sizlerde göreceksiniz...ama yinede arşivde bulunması gereken bi yapıt..canınız sıkıldıkca izlersiniz..
-
bence cok gercekci bir yapıt bende filmi izledim ve insanlar bukadar dogal oldugu cin oyun gibi geliyor
-
yok yav adamlar niye oynasın ki..evet lars ın ritmi gerçekten çok salakçaydı james haklı orda kapıyı larsın kafasında kırmakta ama lars zaten müthiş ritmlerin efsanevi davulcusu değil ki :) ben en çok dave li sahneleri sevdim..
-
abi benim ilk okul 4tenn berii kahramanlarımm olan adamları ayakta alkıslarımm her neyaparlarsa yapsınn lar 1 numaralar ve ölede kalacaklarr
-
filmi izledim... müzikle aktif olarak ilgilenen ve grup müziği yapan herkesin izlemesi lazım... kavgalar bana da biraz oyun gibi geldi ama mutlaka gerçeklik payı var...ayrıca çok beğendiğimiz st. anger albümünün doğuşuna tanık olmak ta ayrı bir zevk... ben herkese ya filme gitmelerini ya da vcd(orjinal) olarak almalarını öneriyorum kimbilir belki yeterli ilgi olursa yaza istanbul'da bir metallica konseri neden olmasın...
-
bence oynamiyorlar okadar gercekciler ki biz bukadar yalanin arasinda yasadigimiz için bunlari oyun saniyoruz
-
izlemem lazim. 2 konserine de gitmis biri olarak bu davetiyeyi bilegimin hakkiyla (!) ben istiyorum:)
-
gerçi lars benim idolümdür ama puştun yüzünden salakça bi metallica albümü dinlemeye mahkum olduk.yok soloların modası geçmiş filan.suç lars'ta sanırsam:(((
-
bu herfiler ne yapsalar saygı duyarım
valla ilkokuldan beri tam bir metallica hastasııym bu bnm olmalı...................:)
-
ya biraz geyik olmus sanki , jason newsted ve dave mustaine roportaji en cok ilgimi ceken kisim oldu.O kadar iyi bi film diyemeyecem ama izlenir yani.Ufakta olsa cliff ten kareler vardi....Jason herzamanki gibi cok karizma yaa....