Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica :: Some Kind Of Monster Davetiyeleri

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Metallica :: Some Kind Of Monster Davetiyeleri
  • kirkhammet • 8 Nisan 2005 00:00 • #602298
    FOREVER METALLICA
  • aeroplane • 8 Nisan 2005 00:00 • #602299
    ben larsın babasına bittim tam bir 68 kuşağı ayrıca oğlu daha iyi davulcu olcak elemanların da hakkını vermek gerek iyi rol kesmişler hem gerçek hem yalan ama en sahtesi bence dave ile jasonun gözlerinin dolması herifler hüngür hüngür ağlıycaktı kirke de bittim bi insan bu kadar mı sakin olur herifin yüzüne tükürsen yarabbi şükür diycek sanki james de orta yaş olgunluğuna ulaşmış larsa gelince bi insanın üç lafından biri küfür olmaz ki yakıştıramadım 40 yaşındaki bi adama
  • galileo • 8 Nisan 2005 00:00 • #602300
    Ahh!! hepsi oyunmuymuş..Kendimi Amerikan güreşlerinin sahte olduğunu öğrendiğim andaki gibi hissediyorum :...(
    Ne ümitle izlemiştim ühüüü ühüüü...
  • alpdruck86 • 10 Nisan 2005 00:00 • #602301
    metallica mı kaldı yaaaaaaaaa
  • sekitmez • 13 Nisan 2005 00:00 • #602302
    davetiyeler ne zaman açıklanacak...?
  • kittiekfl • 29 Nisan 2005 00:00 • #602303
    metallica kaldı mı yaa
    bu da ne demek oluyo??? metallica efsane oldu sen farkında değilsin. adamlar ne albümler ne şarkılar yaptı millet marş yerine söylüyo hepsaini ezberden sen daha kaldı mı diosun
    bu sözünü şiddetle kınıyorum...
  • ImmortalE • 4 Mayıs 2005 00:00 • #602304
    davetiyeler ???
  • METALIX • 31 Mayıs 2005 00:00 • #602305
    "BENDEN HERKESE SELAM .. BEN SİTENİZE YENİ GİRDİM VE BENİM GÖNLÜMDE METALLİCA MÜKEMMEL ÜSTÜ BENCE .. KİRK VE JAMES SİN VOKALİNİ KİMSEYE DEGİŞMEM...
    AYRICA FİLM İYİ OLMUŞTUR..

    BEN METALIX.....
  • okanist • 8 Haziran 2005 00:00 • #602306
    bu bir film degil arkadaslar bir belgesel.. bence en samimi kirk ve rob.. ayrıca su matallica mı kaldı abi yaaaa tadında adamlar gitsin kendi coplugunde otsun.. bugun 2 kıytırık black grubu dinleyip metallica ya bok atmak degil metalcilik.. senin su an dinnedigin bu death ve black tarzı grupların hepsi thrash ten turemistir unutma! bu adamlar da thrashin babası kabul et veya etme!! zaten su nu- metal bokuna bulasmıssan bence hic konusma..
  • Kirk_Hammett • 1 Temmuz 2005 00:00 • #602307
    evet sonuan kadar haklısınz ama metallicaya bok atamayın cunku bok aatkrende dınlıyosunuz nbunu sızde bılıyosunuz butun turler metal den cıkam trash cart curt..black su bu sonra kki işle hepsının kralı METALLİCA bunu herkes bılyo kabullenmesede soluyolar oyusdennn konusanlar sussun haksızsam soleyın