-
FOREVER METALLICA
-
ben larsın babasına bittim tam bir 68 kuşağı ayrıca oğlu daha iyi davulcu olcak elemanların da hakkını vermek gerek iyi rol kesmişler hem gerçek hem yalan ama en sahtesi bence dave ile jasonun gözlerinin dolması herifler hüngür hüngür ağlıycaktı kirke de bittim bi insan bu kadar mı sakin olur herifin yüzüne tükürsen yarabbi şükür diycek sanki james de orta yaş olgunluğuna ulaşmış larsa gelince bi insanın üç lafından biri küfür olmaz ki yakıştıramadım 40 yaşındaki bi adama
-
Ahh!! hepsi oyunmuymuş..Kendimi Amerikan güreşlerinin sahte olduğunu öğrendiğim andaki gibi hissediyorum :...(
Ne ümitle izlemiştim ühüüü ühüüü...
-
metallica mı kaldı yaaaaaaaaa
-
davetiyeler ne zaman açıklanacak...?
-
metallica kaldı mı yaa
bu da ne demek oluyo??? metallica efsane oldu sen farkında değilsin. adamlar ne albümler ne şarkılar yaptı millet marş yerine söylüyo hepsaini ezberden sen daha kaldı mı diosun
bu sözünü şiddetle kınıyorum...
-
davetiyeler ???
-
"BENDEN HERKESE SELAM .. BEN SİTENİZE YENİ GİRDİM VE BENİM GÖNLÜMDE METALLİCA MÜKEMMEL ÜSTÜ BENCE .. KİRK VE JAMES SİN VOKALİNİ KİMSEYE DEGİŞMEM...
AYRICA FİLM İYİ OLMUŞTUR..
BEN METALIX.....
-
bu bir film degil arkadaslar bir belgesel.. bence en samimi kirk ve rob.. ayrıca su matallica mı kaldı abi yaaaa tadında adamlar gitsin kendi coplugunde otsun.. bugun 2 kıytırık black grubu dinleyip metallica ya bok atmak degil metalcilik.. senin su an dinnedigin bu death ve black tarzı grupların hepsi thrash ten turemistir unutma! bu adamlar da thrashin babası kabul et veya etme!! zaten su nu- metal bokuna bulasmıssan bence hic konusma..
-
evet sonuan kadar haklısınz ama metallicaya bok atamayın cunku bok aatkrende dınlıyosunuz nbunu sızde bılıyosunuz butun turler metal den cıkam trash cart curt..black su bu sonra kki işle hepsının kralı METALLİCA bunu herkes bılyo kabullenmesede soluyolar oyusdennn konusanlar sussun haksızsam soleyın