Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica :: Some Kind Of Monster Davetiyeleri

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Metallica :: Some Kind Of Monster Davetiyeleri
  • Ktulu • 4 Nisan 2005 00:00 • #602287
    Bayan ariza sana davetiye vermiyo mu ki bekçi :)

    çek kulaklarını :)
  • baranthalas • 4 Nisan 2005 00:00 • #602288
    lan ktulu bi atlama olaya :)
    bekçim bana vericek davetiyeyi..biliyor benim yeryüzünün en manyak en hasta en arızalı MetallicA hayranı olduğumu..kaç kere rüyamda gördüm lan MetallicA yı :)

    bu arada adi insan msn nini aç !!!
  • Kirk_Hammett • 4 Nisan 2005 00:00 • #602290
    Yawww hastasıyım Metallica'nın her gun bende göryorum ruyamda bı canlı ızleyemedım zaten fılm cıakr cıkmaz alıdm cd sini:) Bunlar gelmıcekmı istanbula ya kafayı yemek uzeryım vallaha gözü açık gidicem öbür tarafa...
  • MMertt • 5 Nisan 2005 00:00 • #602291
    hi!!! millet abi bi film bu kadar mı güzel olr yaaa agladm resmen yaa boyle bsey yok yaa kesın ızleyn tabi metallica fanları olanlar bnden soylemsı byee!!!
  • McSka • 6 Nisan 2005 00:00 • #602292
    Çok iyi onlarda film yaptılar ya helal olsun sırf bu saçmalığa para vermeden izlemek için çekilişe katıldım hade hayırlısı bana çıkmaz biliyorum ama zaten şanslı olsaydım kız doğardım..
  • SerCi_15 • 6 Nisan 2005 00:00 • #602293
    yaw bu film kazaa ares ya da limewire da falan varmııdır eyy cemaatt ???
  • KoRn_hakan • 6 Nisan 2005 00:00 • #602294
    way be sonnda film yaptılar hee
    metallica cı olarak bende davetiye istiyorumm
    bekçiye duyrulur :)
  • hk_guitar • 7 Nisan 2005 00:00 • #602295
    efsane bir gurubun filmi de efsane olur.............
  • cyn • 7 Nisan 2005 00:00 • #602296
    davetiye kazanip satmak lazim ehe
  • AVentuREux • 7 Nisan 2005 00:00 • #602297
    güzeldi ben beğendimm 2.30 saat nası geçti anlamadım güzel oynamışlar ciden tavsiye ederimm