Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica :: Some Kind Of Monster Davetiyeleri

  • Scantlin • 1 Nisan 2005 00:00 • #602277
    filmi seyrettim (dvd) ve yarınki ilk gösterime de gideceğim.. film müzikle ilgileniyorsanız,özellikle de bi grubunuz varsa çok anlamlı geliyor.. müzisyenlerin yaşadıklarını;elemanların birbirlerine olan bağlılıklarını ve iletişim kopukluklarını nasıl dengede tuttuklarını o kadar güzel anlatıyor ki..
    mustaine sahneleri gerçekten çok dokunaklı,dvd versiyonunu alanlar (ne olur orjinal edinin,bir umut gelirler belki) bonus dvd'de kesilmiş kısımlarını da izleyebiliyorlar o röportajın..
    filmin galasında kirk'ün bir yorumu var;"yönetmen hayatımızın bir parçası olmuştu" diye,kameralara 3 sene gibi bir süre kaydedildikleri için bir süre sonra alıştıklarını;kameraların farkında olmadan normal hayatlarını yaşadıklarını anlatıyorlar.. (bonus dvd:)
Bu konunun tüm mesajları