burda herkes larsın neler yaptıgını ya da neler yapabılecegını az cok tahmın edıyordur...Filmin ortasındaki bir yerde 4/4 lük bi mezurda saçma sapan ve sanki acemiycesine vuruslarını ben bir davulcu olarak yadırgadım ve bana saçma geldi..yanlış yer ve zamanda yanlış yerlere vurması garibime gitti...sonuta önünde bi kamera var digmi? ve tüm dünya izleyecek..egoların hat safhada oldugu bır grubun ıcerısınde böylesıne bır tartısma cıkarmaları; jamesin gününde olmayısı vs.vs. bana "evet biz bi film cekıyoruz ve bu filmi az da olsa tatlandıralım .zaten komuoyunda bir cok spekılasyonlar dolanıyor bizde aradan cıkarız " gibi geldi....film kötü degil iyi ama yapımcı lar metallıcayı daha iyi kurgulayabilirlerdi...400 küsür gün gecıyor ve ben bunu 2 saat boyunca hissetmek isterim..ama hissedemedim..sizler hissetmissinizdir umarım..bol metalli günler.