Film bence muhteşemdi, metallica'nın 3-4 yıl nasıl yaşadığını grubun ne gibi tehlikeler atlattığını gösteren tam bir arşiv bence...ayrıca unutulmamalı ki dünyaya Metallica'dan sonra ona benzer hatta yanından bile geçebilecek grup gelmedi her bakımdan