bach abimizin kendi sitesinin forumunda ki "konserde en çok hangi parçaları dinlemek istersiniz" başlığında uzun uzun wasted time haykırışlarımıza daha fazla dayanamayıp konserde wasted time çalacağını müjdeledi..(oha yanlız cümle efsanevi zincirleme isim tamlaması oldu)
muhtemel playlist ahanda buyurun
SLAVE TO THE GRIND
frozen
PIECE OF ME
big guns
here i am
18 & LIFE
rock n roll
time warp
MONKEY BUSINESS
IN A DARKENED ROOM
the threat
always and never the same
WASTED TIME
muhtemelen DIMEBAG anısına bir pantera şarkısı
I REMEMBER YOU
YOUTH GONE WILD
gönül ister ki bi quicksand jesus dinliyelim bi children of the damned dinliyelim ama bu yukarda yazdığım şarkıların sadece büyük harflerle olanlarını dinlesem yeter benim için..
Bekliyoruz seni Baz..şu yurdum depresif marjinal olmaya çalışan özenti alternatif gençliği üzerinde tokat etkisi yapan konserinin bir ikincisi bekliyoruz !! ama bu sefer takılıp düşme :)))