Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sebastian Bach @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • DIO • 9 Haziran 2005 00:00 • #602381
    Lannn! para yok ya! galiba gelemicem!! wasted time'ı dinleyemedikti bee!! Seboo! ulan bana bi "crew-pass" lütfen lan!!! Gidecek olan arkadaşlara sözüm, benim için de Rock n Roll diye haykırın!:(((( Long Live Rock n RoLL!!!!
Bu konunun tüm mesajları