Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sebastian Bach @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • inoxes • 9 Haziran 2005 00:00 • #602375
    bugün sebastian 1.5 ay sonra Alice Cooper kalbim dayanmıcak artık....
  • baranthalas • 9 Haziran 2005 00:00 • #602376
    ya bach dün gelmiş gece 1-2 gibi durak ta takılmış bira falan içmiş ulan ne cenabetim ya bühühühüühühühühüh imzalatamadım geçen sefer çektirdiğim fotoğrafı..neyse groupie olayı olursa kızların arasından sinsice geçer imzalatırım konserden sonra :)
  • DiaBoLiCaLHoRn • 9 Haziran 2005 00:00 • #602377
    ordayızzzz...
  • Bayan Ariza • 9 Haziran 2005 00:00 • #602378
    millet 20.30 gibi kapi önündeyis...bi sürü erkek bi tek hatun görürseniz (morlu) gelin damlayin, o bizim gruptur:)
  • baranthalas • 9 Haziran 2005 00:00 • #602379
    20:30 mu ? ben şimdi çıkıyorum valla gidicem kapının önünde bekliycem..geçen sefer saat 2 de kapının önündeydik en önden izledik..saat 4 gibi 100 kişiye yakın kalabalık vardı kapının önünde
  • inoxes • 9 Haziran 2005 00:00 • #602380
    bu konserde çok güzel sürprizleri olacagini aciklamis baz bakalim..
  • DIO • 9 Haziran 2005 00:00 • #602381
    Lannn! para yok ya! galiba gelemicem!! wasted time'ı dinleyemedikti bee!! Seboo! ulan bana bi "crew-pass" lütfen lan!!! Gidecek olan arkadaşlara sözüm, benim için de Rock n Roll diye haykırın!:(((( Long Live Rock n RoLL!!!!
  • Yiaa • 9 Haziran 2005 00:00 • #602382
    bach bach gidemiyorum gene. abicim kira gününe 4 gün varken yapılırmı böyle şeyler? elektrink, su, kedilerin maması. neyse bende çıkışına gider konserden çıkmış gibi yaparım. Nası olsa evim yeni meleğin yan sokağında =)
  • bahtsız bedevi • 9 Haziran 2005 00:00 • #602383
    ya bilet parası yok diye arkadaşla gidemedik sonra başka bi arkadaş "ahan ben de beleş bilet var ama 1 tane" diyerek bizi sinir krizine soktu, başka bahara artıkın...
  • baranthalas • 10 Haziran 2005 00:00 • #602384
    hayatımın en güzel 1,5 saatiydi bach inletti yeri göğü ben böyle ses görmedim abicim firedi merküri derdim 1 numara için ama kesinlikle deişti bu :))

    hele bi wasted time çaldı..yemin ederim gözlerim doldu