-
bugün sebastian 1.5 ay sonra Alice Cooper kalbim dayanmıcak artık....
-
ya bach dün gelmiş gece 1-2 gibi durak ta takılmış bira falan içmiş ulan ne cenabetim ya bühühühüühühühühüh imzalatamadım geçen sefer çektirdiğim fotoğrafı..neyse groupie olayı olursa kızların arasından sinsice geçer imzalatırım konserden sonra :)
-
ordayızzzz...
-
millet 20.30 gibi kapi önündeyis...bi sürü erkek bi tek hatun görürseniz (morlu) gelin damlayin, o bizim gruptur:)
-
20:30 mu ? ben şimdi çıkıyorum valla gidicem kapının önünde bekliycem..geçen sefer saat 2 de kapının önündeydik en önden izledik..saat 4 gibi 100 kişiye yakın kalabalık vardı kapının önünde
-
bu konserde çok güzel sürprizleri olacagini aciklamis baz bakalim..
-
Lannn! para yok ya! galiba gelemicem!! wasted time'ı dinleyemedikti bee!! Seboo! ulan bana bi "crew-pass" lütfen lan!!! Gidecek olan arkadaşlara sözüm, benim için de Rock n Roll diye haykırın!:(((( Long Live Rock n RoLL!!!!
-
bach bach gidemiyorum gene. abicim kira gününe 4 gün varken yapılırmı böyle şeyler? elektrink, su, kedilerin maması. neyse bende çıkışına gider konserden çıkmış gibi yaparım. Nası olsa evim yeni meleğin yan sokağında =)
-
ya bilet parası yok diye arkadaşla gidemedik sonra başka bi arkadaş "ahan ben de beleş bilet var ama 1 tane" diyerek bizi sinir krizine soktu, başka bahara artıkın...
-
hayatımın en güzel 1,5 saatiydi bach inletti yeri göğü ben böyle ses görmedim abicim firedi merküri derdim 1 numara için ama kesinlikle deişti bu :))
hele bi wasted time çaldı..yemin ederim gözlerim doldu