Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sebastian Bach @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • Bayan Ariza • 20 Mayıs 2005 00:00 • #602353
    süper konser, aralik ayinda izledik ama bi daha izlemeye kim hayir diyebilir ki:)
  • Stikky Fikk • 20 Mayıs 2005 00:00 • #602354
    Herkes Çok Eğlenecek Çooooook
  • inoxes • 29 Mayıs 2005 00:00 • #602355
    heheheh sebastian bach ı alta yazmış dr giypsynin hhehe :) neyse bu arada wild romance de sahne alacaktir konserde o cocuklarinda hakkini yemeyelim yazalim..
  • inoxes • 30 Mayıs 2005 00:00 • #602356
    3,konserini degil 2. konserini
  • inoxes • 31 Mayıs 2005 00:00 • #602357
    bu arada 2. konserini diyorum çünkü ülkemize 2. gelişi.. yanlışlık olmasın ist-ank seferi 1 dir..
  • yiit • 31 Mayıs 2005 00:00 • #602358
    ülkemizdeki üçüncü konseri lütfen doğru sayalım.2004 Kasım İstanbul=1 ,ankara=2, bu da 3 olucek...
  • yiit • 31 Mayıs 2005 00:00 • #602359
    2. gelişi ama 3. konseri
  • inoxes • 1 Haziran 2005 00:00 • #602360
    olm daha dün ilk konserini ankarada verdi sonra istanbula geldi diye idda eden adamsın gelmiş ne yazmış ya alla alla
  • baranthalas • 1 Haziran 2005 00:00 • #602361
    anathema arabeskçileri 4 konser verdiler bi gelişinde onları 1 konserden mi sayıyorsun ?? kaç kere sahne aldıysa o kadar konser vermiştir..senin mantığına göre adam karısını alıp bodruma gelse 3. konser olucak
  • baranthalas • 3 Haziran 2005 00:00 • #602362
    bach abimizin kendi sitesinin forumunda ki "konserde en çok hangi parçaları dinlemek istersiniz" başlığında uzun uzun wasted time haykırışlarımıza daha fazla dayanamayıp konserde wasted time çalacağını müjdeledi..(oha yanlız cümle efsanevi zincirleme isim tamlaması oldu)

    muhtemel playlist ahanda buyurun

    SLAVE TO THE GRIND
    frozen
    PIECE OF ME
    big guns
    here i am
    18 & LIFE
    rock n roll
    time warp
    MONKEY BUSINESS
    IN A DARKENED ROOM
    the threat
    always and never the same
    WASTED TIME
    muhtemelen DIMEBAG anısına bir pantera şarkısı
    I REMEMBER YOU
    YOUTH GONE WILD


    gönül ister ki bi quicksand jesus dinliyelim bi children of the damned dinliyelim ama bu yukarda yazdığım şarkıların sadece büyük harflerle olanlarını dinlesem yeter benim için..

    Bekliyoruz seni Baz..şu yurdum depresif marjinal olmaya çalışan özenti alternatif gençliği üzerinde tokat etkisi yapan konserinin bir ikincisi bekliyoruz !! ama bu sefer takılıp düşme :)))