-
süper konser, aralik ayinda izledik ama bi daha izlemeye kim hayir diyebilir ki:)
-
Herkes Çok Eğlenecek Çooooook
-
heheheh sebastian bach ı alta yazmış dr giypsynin hhehe :) neyse bu arada wild romance de sahne alacaktir konserde o cocuklarinda hakkini yemeyelim yazalim..
-
3,konserini degil 2. konserini
-
bu arada 2. konserini diyorum çünkü ülkemize 2. gelişi.. yanlışlık olmasın ist-ank seferi 1 dir..
-
ülkemizdeki üçüncü konseri lütfen doğru sayalım.2004 Kasım İstanbul=1 ,ankara=2, bu da 3 olucek...
-
2. gelişi ama 3. konseri
-
olm daha dün ilk konserini ankarada verdi sonra istanbula geldi diye idda eden adamsın gelmiş ne yazmış ya alla alla
-
anathema arabeskçileri 4 konser verdiler bi gelişinde onları 1 konserden mi sayıyorsun ?? kaç kere sahne aldıysa o kadar konser vermiştir..senin mantığına göre adam karısını alıp bodruma gelse 3. konser olucak
-
bach abimizin kendi sitesinin forumunda ki "konserde en çok hangi parçaları dinlemek istersiniz" başlığında uzun uzun wasted time haykırışlarımıza daha fazla dayanamayıp konserde wasted time çalacağını müjdeledi..(oha yanlız cümle efsanevi zincirleme isim tamlaması oldu)
muhtemel playlist ahanda buyurun
SLAVE TO THE GRIND
frozen
PIECE OF ME
big guns
here i am
18 & LIFE
rock n roll
time warp
MONKEY BUSINESS
IN A DARKENED ROOM
the threat
always and never the same
WASTED TIME
muhtemelen DIMEBAG anısına bir pantera şarkısı
I REMEMBER YOU
YOUTH GONE WILD
gönül ister ki bi quicksand jesus dinliyelim bi children of the damned dinliyelim ama bu yukarda yazdığım şarkıların sadece büyük harflerle olanlarını dinlesem yeter benim için..
Bekliyoruz seni Baz..şu yurdum depresif marjinal olmaya çalışan özenti alternatif gençliği üzerinde tokat etkisi yapan konserinin bir ikincisi bekliyoruz !! ama bu sefer takılıp düşme :)))