-
yapma abi evet süperdi ama freddie mercury 1 numara her zaman (ayrıca ismini düzgün yazalım lütfen) biçok şarkıyı çok alttan okudu biçok yeride karambole sevketti iyiydi ama geçen konserde daha iyiydi.
-
Gelmeyenler çok yazık etti!
-
ulen leziz konserdi anasini satayim:)
-
bach degıl ama baterıst bobby jarzombek i cok merak ediyorumdum kacırdığıma cok uzuldum :((((
-
şimdi kafama dank etti in a darkened room ve quicksand jesus ı çalmadılar ya :(
-
telefondan çektiğim bi kaç video var bende isteyenler varsa mesaj atsın upload ettim internete linkini veririm..
wasted time
18 and life
i remember you
piece of me
bu 4 ü var..kalitesi düşük ama bach ın efsane sesi rahat duyuluyor..
haa bi de kısa süreleri :)
-
Tek kelimeyle muhteşem bir konserdi hala etkisinden kurtulamadım...parçalaraı tekrar tekrar dinleyip ağlıyorum evde!!!ulan sebastian abimizi canlı kanlı gördük diyorum kendi kendime[hala rüya gibi] !!! birde ''baranthalas'' arkadaşımıza; bi mail atmıştım abi sana şu linkler için ama cevap gelmedi hala!!! şu linkleri bi versen çok iyi olucak yani :)
-
o venom tişörtü vardı ya baz sahneden hepinize gösterdi,venom is cool dedi..
o tişört benimdi işte :)
muhuhauhauha
en önde defalarca ezilmeme rağmen izledim..
mükemmeldi..