Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sebastian Bach @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • queenemre • 10 Haziran 2005 00:00 • #602385
    yapma abi evet süperdi ama freddie mercury 1 numara her zaman (ayrıca ismini düzgün yazalım lütfen) biçok şarkıyı çok alttan okudu biçok yeride karambole sevketti iyiydi ama geçen konserde daha iyiydi.
  • Dragonchaser • 10 Haziran 2005 00:00 • #602386
    Gelmeyenler çok yazık etti!
  • Bayan Ariza • 10 Haziran 2005 00:00 • #602387
    ulen leziz konserdi anasini satayim:)
  • ShadowWalker • 10 Haziran 2005 00:00 • #602388
    bach degıl ama baterıst bobby jarzombek i cok merak ediyorumdum kacırdığıma cok uzuldum :((((
  • baranthalas • 11 Haziran 2005 00:00 • #602390
    şimdi kafama dank etti in a darkened room ve quicksand jesus ı çalmadılar ya :(
  • baranthalas • 11 Haziran 2005 00:00 • #602391
    telefondan çektiğim bi kaç video var bende isteyenler varsa mesaj atsın upload ettim internete linkini veririm..

    wasted time
    18 and life
    i remember you
    piece of me

    bu 4 ü var..kalitesi düşük ama bach ın efsane sesi rahat duyuluyor..

    haa bi de kısa süreleri :)
  • umutgunel • 15 Haziran 2005 00:00 • #602393
    Tek kelimeyle muhteşem bir konserdi hala etkisinden kurtulamadım...parçalaraı tekrar tekrar dinleyip ağlıyorum evde!!!ulan sebastian abimizi canlı kanlı gördük diyorum kendi kendime[hala rüya gibi] !!! birde ''baranthalas'' arkadaşımıza; bi mail atmıştım abi sana şu linkler için ama cevap gelmedi hala!!! şu linkleri bi versen çok iyi olucak yani :)
  • chuck schuldin • 30 Haziran 2005 00:00 • #602394
    o venom tişörtü vardı ya baz sahneden hepinize gösterdi,venom is cool dedi..
    o tişört benimdi işte :)
    muhuhauhauha
    en önde defalarca ezilmeme rağmen izledim..
    mükemmeldi..