Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sebastian Bach @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • baranthalas • 11 Haziran 2005 00:00 • #602391
    telefondan çektiğim bi kaç video var bende isteyenler varsa mesaj atsın upload ettim internete linkini veririm..

    wasted time
    18 and life
    i remember you
    piece of me

    bu 4 ü var..kalitesi düşük ama bach ın efsane sesi rahat duyuluyor..

    haa bi de kısa süreleri :)
Bu konunun tüm mesajları