ohoo, heriflere demediğiniz kalmamış yine.. Ama adı yabancı olsa, onu bırak Edirne'nin hemen yanı Yunanistan'dan gelen grup falan olsa "Oha, abi manyaklar kesin giderim." " Sahne süper olur ses sistemi kötü olsa da gidilir"
(not:Kurban'da Türkiye'nin önemli müzik gruplarındandır.. Maziyi bırakın geleceğe bakın sadece bu grup için değil, yurdumuzun her güzel grupları için.)
Sonra da Türkiye'de neden pop kültürü büyüyor ya da arabesk'i niye dinliyoruz diyin!!!