Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • furious • 11 Nisan 2005 00:00 • #602784
    ohoo, heriflere demediğiniz kalmamış yine.. Ama adı yabancı olsa, onu bırak Edirne'nin hemen yanı Yunanistan'dan gelen grup falan olsa "Oha, abi manyaklar kesin giderim." " Sahne süper olur ses sistemi kötü olsa da gidilir"
    (not:Kurban'da Türkiye'nin önemli müzik gruplarındandır.. Maziyi bırakın geleceğe bakın sadece bu grup için değil, yurdumuzun her güzel grupları için.)

    Sonra da Türkiye'de neden pop kültürü büyüyor ya da arabesk'i niye dinliyoruz diyin!!!
Bu konunun tüm mesajları