Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • aperfectdrug • 10 Nisan 2005 00:00 • #602778
    ahanda kurban en sewdiğim türkçe şey...
    burak - kerem kombinasyonu...
    nefis...
  • faati • 11 Nisan 2005 00:00 • #602779
    Dün taksimde Burak ve Kerem ile beraberdik. Kerem konserin 29una alındığını benden öğrendi =) Süper olacak bu konser, uzun zamandır istanbulda Kurban konseri yoktu, kaçırmayın..
  • dabrukaci • 11 Nisan 2005 00:00 • #602780
    Keratalar yine iyi bi dene albüm yapmışlardır be!
  • fidelio • 11 Nisan 2005 00:00 • #602781
    müziği bırakacakları günü iple çekiyorum, canlı konserlerine bi kez daha gitme gafletinde bulunmam herhalde, 4 kez gittim hepside kötüydü, param yaptıklarında daha değerli
  • niko • 11 Nisan 2005 00:00 • #602782
    kimse ağzını açmasın adamlar hiçte fena değil..elbette eksikleri var ama...saygı meselesi..moda olan MANGA lar bilmem neler halt eetmiş..
  • DarkLady • 11 Nisan 2005 00:00 • #602783
    ya 28 nisandamı 29 nisandamı yaws...bu nası çelişki böyle???
    hem nie yine istanbulda...pfff...
  • furious • 11 Nisan 2005 00:00 • #602784
    ohoo, heriflere demediğiniz kalmamış yine.. Ama adı yabancı olsa, onu bırak Edirne'nin hemen yanı Yunanistan'dan gelen grup falan olsa "Oha, abi manyaklar kesin giderim." " Sahne süper olur ses sistemi kötü olsa da gidilir"
    (not:Kurban'da Türkiye'nin önemli müzik gruplarındandır.. Maziyi bırakın geleceğe bakın sadece bu grup için değil, yurdumuzun her güzel grupları için.)

    Sonra da Türkiye'de neden pop kültürü büyüyor ya da arabesk'i niye dinliyoruz diyin!!!
  • baranthalas • 11 Nisan 2005 00:00 • #602785
    eğer kurban yabancı bir grup olsaydı bu kadar ilgi görmezdi sayın arkadaşım..türkiye de ondan kalitelisi olmadığı için sahip çıkıyoruz..yurt dışında kurban gibi 161613617171 tane grup var
  • kickyourazz • 11 Nisan 2005 00:00 • #602786
    en iyi piyasa grubu
  • inansahins • 11 Nisan 2005 00:00 • #602787
    önemli olan anaokulu sırasında yapılan "o iyi,bu iyi,şu şunu döver" muhabbeti değil,zevk almak meselesi.ben de gayet zevk alıyorum Kurban dinlemekten,herkes kendi işine baksın,seviyosa dinlesin Kurban'ı sevmiyosa da dinlemesin,bu kadar basit bi çözümü var bu işin...